Skip to content

איסתא מסכמת שנה – רווח נקי של 38.6 מיליון שקלים

הרווח הנקי השנתי של קבוצת התיירות עמד על 38.6 מיליון לעומת רווח של 38.4 שנה קודמת, כאשר בשנת 2012 היו הכנסות חד פעמיות של כ-8 מיליון שקל לעומת כ- 3 מיליון בשנת 2013. בשנה שעברה גם השלימה איסתא גיוס הון בסך של כ-36 מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

שדרת הראמבלס בברצלונה, ספרד. הישראלים נסעו – איסתא הרוויחה. (צילום: עירית רוזנבלום)

"איסתא ליינס", קבוצת התיירות הגדולה בישראל, מדווחת היום על רווח של 38.6 מיליון שקלים בשנת 2013, רווח גבוה במעט מזה שהיה בשנה שעברה, שהייתה שנת שיא לאיסתא.

הרווח לפני מס בשנת 2013 היה 52 מיליון שקלים לעומת 48 מיליון שקלים אשתקד. יצוין כי בשנת 2012 היו הכנסות חד פעמיות בסכום של כ-8 מיליון שקלים לעומת כ-3 מיליון שקלים בשנת 2013.
מנכ"ל קבוצת איסתא, אחישי גל, אמר כי "התוצאות הכספיות של הקבוצה מצביעות על שיפור בכל תחומי הפעילות, גידול ברווח הגולמי, התפעולי, באופרציית הטיסות והנופשונים של החברה ובשורת הרווח הנקי".

שחר בוצר - יו"ר דירקטוריון איסתא. התוצאות הטובות אי פעם
שחר בוצר - יו"ר דירקטוריון איסתא. התוצאות הטובות אי פעם

לדברי גל, "ניתן להבחין בפירות התוכנית האסטרטגית שאישרה החברה ובמסגרת כניסת החברה לתחומי פעילות חדשים. בין השאר, לפעילות נדל"ן מניב ולבתי מלון בארץ".

יצוין כי לפני ארבעה חודשים נפתח בירושלים בית מלון כרמים השייך ל"איסתא מלונות" והוחכר לרשת ישרוטל ל- 15 שנה.

שחר בוצר, יו"ר דירקטוריון החברה ציין כי מדובר בתוצאות חיוביות ביותר, מן הטובות שהיו לקבוצה "והן בהחלט מייצגות את הפעילות הענפה שלנו ואת התקדמות הקבוצה מאז החלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב לפני כ-18 שנה".

בוצר מסר עוד: "בהמשך למדיניות חלוקת הדיבידנדים של החברה, במסגרתה מחלקת איסתא לפחות 40% מרווחיה כדיבידנדים, חילקה איסתא בשנת 2013 דיבידנד בסכום כולל של כ- 20 מיליון שקלים".
בסוף שנת 2013 השלימה "איסתא" גיוס הון בסך של כ-36 מיליון שקלים בהנפקה פרטית לגופים מוסדיים.

בוצר העריך כי שנת 2014 תעמוד בסימן של צמיחה בהתאם ליישום התכנית האסטרטגית הכללית שגיבשה איסתא לכלל פעילויות הקבוצה. בוצר העריך גם כי בשנת 2014 תהיה עליה בתנועת הנוסעים לחו"ל כתוצאה מתוספת טיסות לאו קוסט שימריאו מישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן