Skip to content

חדש: קורוס מציגה קטנוע חשמלי קל וזול

יצרנית הרכב הסינית בבעלות משותפת של החברה לישראל וצ'רי הסינית, מציגה את Qoros eBIQE, אופנוע חשמלי קל ועתיר טכנולוגיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קורוס הסינית מציגה את הקונספט החדש לקטנוע חשמלי וידידותי לסביבה.

Qoros eBIQE הוא קטנוע קל משקל, רק 49 ק"ג, המסוגל לנסוע בשלושה מצבים לבחירת הרוכב או הרוכבת. נסיעה עירונית, נסיעה ספורטיבית ונסיעת שטח.

רכיבה על Qoros eBIQE מאפשרת בחירה בין נסיעה עם דוושות בלבד וללא עזרת המנוע, נסיעה עם דוושות ועזרה מהמנוע החשמלי ובמצב השלישי, נסיעה רק בעזרת המנוע החשמלי. טווח הנסיעה רק בעזרת המנוע החשמלי הוא כ- 120 ק"מ.

כמו כן, רוכב/ת הקטנוע יבחר בין נסיעה עירונית המוגבלת למהירות של 25 קמ"ש (ויאפשר נסיעה ללא צורך ברישוי במספר גדול של מדינות), נסיעה חסכונית שתאפשר את הטווח המקסימאלי של 120 ק"מ ובמצב השלישי- מצב כוח שיאפשר להגיע למהירות מקסימאלית של 65 קמ"ש.

התאוצה המקסימלית של הקטנוע היא מ-0 ל-25 קמ"ש ב-2 שניות. למהירות 65 קמ"ש אפשר להגיע תוך 8.5 שניות על פי נתוני היצרן הסיני.

טווח הנסיעה הוא בין 80 ל-120 ק"מ בהתאם למצב הנסיעה ועוצמת הכוח הנבחרת ע"י הרוכב/ת. זמן הטעינה מכל מקור חשמלי ביתי הוא כ-80 דקות בלבד.

Qoros eBIQE משתמשת בטכנולוגיות החיבוריות לענן שבשימוש מכוניות קורוס. הקטנוע מצויד במשדר מקלט סלולרי דור 3 ובמחשב עם מסך מגע המותקן על כידון הקטנוע. רוכב/ת הקטנוע יכולים גם להשתמש בטלפון החכם שלהם על מנת לתפעל המערכות של הקורוס או גם מכל מחשב נייד אחר דרך אתר החברה או אפליקציה תואמת.

מערכת הקורוס בענן מאפשרת תכנון מסלול, בדיקת מערכות הקטנוע והמצבר, תוך כדי נסיעה, בדיקת לחץ האוויר בצמיגים וגם תקשורת בין קטנועים מאותו סוג בסביבת הרוכב/ת.

קורוס רואים בפיתוח החדש פוטנציאל גדול ביחוד בשוק הסיני בו נוסעים כ-130 מיליון אופנועים וקטנועים חשמליים.

1 Comment

  1. דורי
    18 במרץ 2014 @ 12:56

    נו ומה עם מחיר הביטוח? הכל טוב ויפה אבל אנחנו חייבים לדרוש מחירים שפוים יותר!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן