Skip to content

אל על משדרגת מחלקות פרימיום במטוסי 747-400

במחלקת העסקים משודרגים מושבי המיטה והמחלקה הראשונה מעוצבת מחדש כדי ליצור בה אווירה אינטימית ויוקרתית. המטוסים המשודרגים יפעלו בעיקר בטיסות לניו יורק, אבל גם בטיסות לבנגקוק ולעיתים גם בטיסות ללונדון ולפריז. שקדי: פועלים כל העת לשדרג את המוצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על משדרגת את מחלקות הפרימיום, בשלב ראשון בארבעה מטוסי ג'מבו בואינג 747-400, מתוך שישה מטוסים מדגם זה. שדרוג ארבעת המטוסים צפוי להסתיים בסוף מאי השנה. במסגרת זו ישודרגו מושבי המיטה במחלקת העסקים והמחלקה הראשונה מעוצבת מחדש.

החל מהקיץ יוכלו נוסעי מחלקת העסקים של אל על, שיטוסו במטוסי 747-400 ששודרגו, ליהנות במחלקות הפרמיום שלה ממושבי מיטה משודרגים במחלקת העסקים וממחלקה ראשונה מעוצבת מחדש שיש בה אווירה אינטימית ויוקרתית. המטוסים האלה יפעלו בעיקר בטיסות לניו יורק, אבל גם בטיסות לבנגקוק ולעיתים גם בטיסות ללונדון ולפריז.

אל על הנה חברת התעופה היחידה המציעה לנוסעי המחלקה הראשונה, טיסות ישירות לצפון אמריקה.

מחלקת עסקים

מושבי מחלקת העסקים המשודרגים. צילום: סיון פרג'
מושבי מחלקת העסקים המשודרגים. צילום: סיון פרג'

במחלקת העסקים שדרגה אל על את המושבים למושב מיטה ומציעה מרווח גדול יותר בין המושבים. מחלקת העסקים במטוסים המשודרגים מציעה 47 מושבי עסקים, במקום 49 מושבים. בחלוקה ל-20 מושבים במפלס העליון ו-27 מושבים במפלס המרכזי.

מושבי עסקים:
• מושבים מכאניים חשמליים
• מרווח מוגדל: 193 ס"מ – 196 ס"מ
• רוחב מושב: 50.8 ס"מ
• מושב מיטה
• תכונות תפעוליות: מצב ישיבה, מנוחה, שכיבה, תמיכה לרגליים, תמיכה ארגונומית.

מחלקה ראשונה

מחלקה ראשונה. אווירה אינטימית ויוקרתית. צילום: סיון פרג'
מחלקה ראשונה. אווירה אינטימית ויוקרתית. צילום: סיון פרג'

במחלקה הראשונה ייהנו הנוסעים ממחלקה אינטימית יותר ויוקרתית תוך שמירה על פרטיותם.
המחלקה מונה 8 מושבי מחלקה ראשונה, במקום 12 מושבים.

מושבי המחלקה הראשונה:
• מושבים מכאניים חשמליים בעלי תמיכה ארגונומית.
• מרווח: 2 מטרים
• רוחב המושב: 53.3 ס"מ
• מושב מיטה שטוח

במסגרת שיתוף פעולה בין אל על לחברת Hollandia, המתמחה בהנדסת שינה, עוצב עבור המחלקה הראשונה מזרן ייחודי. המזרן עשוי מחומר מתקדם ומיוחד, הנקרא Tempur, שנעשה בו שימוש בנאס"א לריפוד המושבים בחלליות. החומר הוא רך וגמיש המספק תמיכה הולמת לכל הגוף. את המזרון מכסה בד בגימור אלוורה רך ונעים למגע.

"לספק את המוצר הטוב ביותר"

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "שדרוג מושבי מחלקות היוקרה במטוסים רחבי הגוף הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. בהמשך לתנופת ההתחדשות הכוללת הצטיידות ב-8 מטוסי ER 737-900 חדשים, אנו משדרגים את גם מושבי מחלקות העסקים והמחלקה הראשונה במטוסי ה- 747-400. אנו ממשיכים לפעול כל העת לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר ללקוחותינו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן