Skip to content

לא רק מזג האוויר מתחמם: חידושים לקראת עונת הנסיעות

חברת התיירות Flyclub המתמחה בחופשות לבני נוער וצעירים, תחל לשווק בקיץ הקרוב גם נופשונים למשפחות ולזוגות בטיסות ישירות; טל תעופה מונתה למשווקת הרשמית של דיסנילנד פריז; מוצעת גלישה משותפת במכשירי סמארטפון, מחשבים ניידים וטאבלטים ב- 200 שקלים לחודש לשני ג'יגה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

האי סנטוריני. פלייקלאב בטיסה ישירה. (צילום: פדרו סקלי)
האי סנטוריני. פלייקלאב בטיסה ישירה. (צילום: פדרו סקלי)

חברת התיירות FlyClub, תחל לשווק יעדי נופש לאיים היוונים סנטוריני, זקינטוס, איוס, פארוס, נקסוס ולאי הספרדי פלמה דה מיורקה, בטיסות ישירות למשפחות ולזוגות. כל החופשות אותן מציעה החברה מתוכננות לשבעה ימים בטיסות ישירות שיחלו לטוס מיוני (חג השבועות) ועד אוקטובר ( אחרי החגים).

המחירים נעים בין 550-2500 דולר לאדם בהתאם לעונת התיירות ודרגת המלונות. בפלייקלאב ניתן לבחור בין חופשה במלונות מקומיים קטנים ועד למלונות פאר על בסיס הכל כלול.

השנה חוזר למפת התיירות בגדול האי הספרדי פלמה דה מיורקה, האי שוכן בקבוצת האיים הבלאריים ומציע מגוון רחב של אפשרויות בילוי יוקרתיות לצד משפחתיות. כמו כן, מציע האי מגוון גדול של אטרקציות ובהן פארקי מים, אקווריומים, מופעים, הפלגות, אפשרויות לטיולים ושופינג ברמה של ברצלונה או מדריד. הטיסה הישירה למיורקה פותחת גם את האפשרות לחופשה באי השכן איביזה והחל מיוני האי הנחשב ביותר בספרד הופך נגיש וקל להגעה. לפלייקלאב מגוון בתי מלון באי המתאימים לעשירון העליון, למשפחות או לבליינים.

פרטים נוספים ניתן לקבל במוקד ההזמנות של החברה טל' 03-7265656.

להתחבר לאינטרנט ב-130 מדינות בכל המכשירים

חברת Webbing המתמחה במתן פתרונות חיבור לאינטרנט בארץ ובחו"ל במגוון טכנולוגיות, משיקה Webbing Spot סלולרי עולמי אשר יוצר בסביבתו הקרובה רשת Wi-Fi ניידת המאפשרת גלישה מסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים בכל מקום.

ה- Webbing Spot החדש יכול לשמש את הנוסע בכ-130 מדינות שונות במקביל. מדובר בכמעט כל המדינות בעולם שישראלים יכולים לטוס אליהן.

לפי חישובי החחברה, משפחה שכוללת שני מבוגרים ושני ילדים נוסעת עם כ- 1.5 מכשירים בממוצע לאדם (ארבעה סמארטפונים, טאבלט ומחשב נייד) ומוציאה למעלה מאלף שקל על חבילות גלישה בחברות הסלולר השונות בהנחה שהיא נוסעת לשבעה ימי טיול. בטיולים ארוכים יותר המחיר צפוי לעלות אף יותר.

בנוסף, ל- Webbing Spot החדש ניתן לחבר עד עשרה מכשירים מבוססי Wi-Fi לרשת האינטרנט בו בזמן. סוללת המכשיר חזקה ומספיקה לכ-12 שעות עבודה.

המחירים: בחבילת שני ג'יגה עד חודש ב-200 שקל או 300 מגה ביום ב- 39.9 שקל ל- 130 יעדים מובילים בעולם.

גיא נוימן מנהל Webbing ישראל מציין כי הישראלים שמטיילים בחו"ל ובעיקר משפחות ואנשי עסקים הבינו שחברות הסלולר גבו מחירים מופקעים הן על גלישה מזדמנת והן על חבילות גלישה. כעת המפעילים מגבילים את הגלישה לחבילות צרות עם נפח הנע בין 50-100 מגה ליום בלבד מה שאינו עונה על צרכי המטיילים אשר מפעילים כיום שירותים רבים אשר צורכים מידע רב ונתונים כמו Google maps, Waze, וYouTube- יחד עם שיחות VOIP ב- Viber, Skype ו-Facetime.

לקוחות אינם מסתפקים עוד בפתרון רק עבור המכשיר הסלולרי אלא דורשים פתרון למכשירים הנלויים כגון הטבלטים והלפטופים. "החבילות הצרות של חברות הסלולר אינן נותנות פתרון הולם לתופעה ולכן הצורך בשירות נמצא בעלייה", הוסיף נוימן.

גודל ה-Webbing Spot כגודלו של מכשיר סלולרי קטן והוא כאמור מייתר את הצורך ברכישת חבילת גלישה מספק הסלולר הישראלי ונותן מענה גם במקומות בחו"ל שבהם אין רשת WiFi מקומית שניתן להתחבר אליה.

דיסני פאריס. כ-58 אטרקציות, 62 חנויות ו-58 מסעדות
דיסני פאריס. כ-58 אטרקציות, 62 חנויות ו-58 מסעדות

טל תעופה מונתה למשווקת הרשמית של דיסנילנד פריז

בימים אלו נחתם הסכם שיווק ומכירה בישראל בין טל תעופה ודיסנילנד פריז, יעד התיירות המוביל באירופה. במסגרת ההסכם, טל תעופה תפעיל מערך שיווק והזמנות לחבילות הכוללות את מלונות דיסני יחד עם כרטיסי כניסה לפארקי דיסנילנד פריז והטבות ייחודיות במסגרת החבילה כגון כרטיסי FAST PASS לדילוג על תורים ושעות נוספות במתחמי השעשועים.

לרגל ההשקה החברה מציעה חבילות אלו במחירי מבצע מוזלים במיוחד. לדברי גיא טהלר, מנהל חטיבת האטרקציות וסידורי קרקע, זו אחריות גדולה לעבוד עם קונצרן ענק ומוערך כמו דיסנילנד פריז. "יש לנו ניסיון רב שנים בייצוג של מותגי תיירות בארץ ובחו"ל ואנו מאמינים שנוכל לתרום מנסיוננו כדי להרחיב ולהעמיק את המודעות למוצר מצוין זה בשוק הישראלי", אמר טהלר.

דיסנילנד פריז הינו יעד התיירות מספר אחת באירופה. באתר שני פארקים מרהיבים – דיסנילנד ואולפני וולט דיסני – עם כ-5,800 חדרי אירוח בשבעה מלונות נושא של דיסני (2,200 חדרים נוספים במלונות שותפים ונבחרים), שני מרכזי כנסים ומועדון גולף מפואר. בנוסף לכך, האתר כולל את מתחם דיסני וילג' – אחד מאזורי הבידור הגדולים במחוז IIle-de-France. המתחם המשתרע על למעלה מ-30 אלף מ"ר, מציע את מיטב המסעדות בנושא דיסני, מתחמי קניות וקולנוע. דיסנילנד פריז מכיל סה"כ-58 אטרקציות, 62 חנויות ו-58 מסעדות.

מידע נוסף: 03-7952199.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן