Skip to content

כתב אישום: נער דרס, הרג ונמלט, אביו חיפה ושיבש ראיות

בנובמבר 2013 דרס לפנות בוקר למוות נהג בן 17 את מאיר סולומון הקשיש ונמלט לביתו. אביו תיקן את הג'יפ, חיפה על מעשי בנו ושיבש ראיות. היום הוגש כנגד השניים כתב האישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שלישי),  לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד שני נאשמים: קטין כבן 18 ואביו, בן 42, תושבי ראשון-לציון. כתב האישום מייחס לקטין עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית, הפקרה אחרי פגיעה ונהיגה ללא מלווה. אביו של הקטין מואשם בשיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רותם עמית מפרקליטות מרכז, נסע הקטין ברחוב מורדי הגטאות בראשון לציון בתאריך 25.11.13  כשהוא נוהג ללא מלווה כנדרש בחוק לגבי נהג צעיר. סמוך לשעה 5:30 לפנות בוקר, עם הגעתו של הקטין למעבר חצייה ברחוב, הוא לא הבחין במנוח מאיר סולומון  (83) ז"ל אשר החל לחצות את הכביש ופגע בו עם הג'יפ. כתוצאה מהתאונה, נהרג סולומון במקום.

מאיר סולומן ז"ל (תמונה באדיבות המשפחה)
מאיר סולומון ז"ל (תמונה באדיבות המשפחה)

הקטין המשיך בנסיעתו לביתו ועזב את מקום התאונה.  כאשר הוא הגיע לביתו סיפר לאביו כי הנזק שנגרם לג'יפ הוא כתוצאה מפגיעה בעץ והלך לישון. בהמשך היום, כאשר שמע אביו של הקטין על התאונה בה נהרג סולומון, הוא חשד כי מדובר בבנו כי הנזקים שנגרמו לג'יפ לא תאמו את גרסת הבן. הוא לא דיווח על כך למשטרה אלא פעל לחפות על מעשי בנו.

בשעות הערב, החליף האב את פנס הג'יפ השבור בחדש, וזרק את הפנס השבור לפח אשפה במרחק מספר בתים מבית מגוריו. כאשר הגיעו בוחני תנועה לביתם של הנאשמים בחיפוש אחר הרכב הפוגע והבחינו בנזקים נגרמו לג'יפ, שיקר אביו של הקטין וטען בפניהם שככל הנראה הנזקים נגרמו ערב קודם לכן, כאשר היה באירוע משפחתי.

באותו בוקר  הבחינו שני עובדים מאגף התברואה של עיריית ראשון, אחד מהם קרוב משפחתו של הקשיש, בגופה מוטלת על הרצפה. השניים, שהיו בדרכם לעבודה, ראו כובע ומקל על הכביש ובמרחק קצר משם הבחינו בגופה. הם הזעיקו את המשטרה וכשהגיעו השוטרים אמר העובד שהכיר את המנוח לשוטרים: "תזיזו מהר את הגופה, אשתו צריכה לעבור מכאן בדרך למכולת". אלמנתו של סולומון הגיבה מאוחר יותר וקוננה: "לא מגיע לו, מוות כזה לא מגיע לו. כל בוקר הוא קם והולך לבית כנסת. זה קרה עשרה מטר מהבית". הבוקר הוגש נגד הנהג ואביו כתב האישום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן