Skip to content

דנון: אתפטר אם תבוצע הפעימה הרביעית בשחרור הרוצחים

"אצלי גמלה ההחלטה: לא אהיה חלק מן הרשות המבצעת, הממשלה, אם זו תאשר ותבצע מהלך נוסף של שחרור אסירים במסגרת 'הפעימה הרביעית' האמורה להתקיים ב-28 בחודש זה", כתב דנון לראש הממשלה. "ביום בו ייצא הרוצח הפלסטיני הראשון מבית הכלא בדרכו לחופשי – אגיש מכתב התפטרות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"לא אשב בממשלה שמשחררת מחבלים. יש גבול כמה אפשר לצאת פרייארים למען החיוכים של לבני ועריקאת". כך אומר סגן שר הביטחון, דני דנון.

דנון העביר הבוקר מכתב לראש הממשלה בו קרא לו לחדול משחרור מחבלים נוספים והצהיר כי אם תתבצע הפעימה הרביעית, יגיש את התפטרותו מתפקידו כסגן שר הביטחון. "בשבועות האחרונים הוסרה המסכה מעל פניו של אבו מאזן, וברור שלא יצא שום דבר מהמו"מ. הפלסטינים מנצלים את רצוננו בשלום על מנת לשחרר עוד רוצחים מהכלא", אומר דנון.

מאיים בהתפטרות. ח"כ דני דנון (צילום: תומר כהן)
מאיים בהתפטרות. ח"כ דני דנון (צילום: תומר כהן)

במכתבו קובל דנון כי בעוד גורמים בכירים ברשות הפלסטינית מודים בפה מלא כי מדובר בתרגיל הונאה, שמטרתו היחידה היא שחרור אסירים ובעוד נשיא הרשות הפלסטינית מסרב להכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית – עומדת ישראל לבצע את הפעימה הרביעית של שחרור האסירים. "אצלי גמלה ההחלטה: לא אהיה חלק מן הרשות המבצעת – הממשלה – אם זו תאשר ותבצע מהלך נוסף של שחרור אסירים במסגרת 'הפעימה הרביעית' האמורה להתקיים ב-28 בחודש זה. ביום בו ייצא הרוצח הפלסטיני הראשון מבית הכלא בדרכו לחופשי – אגיש מכתב התפטרות", כותב דנון.

מכתב סגן השר דנון
מכתב סגן השר דנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן