Skip to content

חנן מטסרו מונה סמנכ"ל משאבי אנוש באל על

על המינוי מסר היום מנכ"ל אל על דוד מימון. המינוי הבא הצפוי הוא סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, תפקיד שמימון שימש בו עד לכניסתו לתפקיד מנכ"ל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חנן מטסרו
חנן מטסרו

מנכ"ל אל על, דוד מימון, הודיע היום, ביומו הראשון בתפקיד, על מינויו של חנן מטסרו לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל, במקומו של ראובן וירובניק, אשר הודיע על רצונו לפרוש לפני חודש. חנן מטסרו יתחיל מייד בחפיפה וייכנס לתפקידו בתחילת מאי.

ניהול המסחר והשיווק

המינוי הבכיר הבא, שעליו צריך להחליט מימון, הוא סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, תפקיד שהוא שימש בו עד לכניסתו לתפקיד מנכ"ל. מי שיתמנה לתפקיד חשוב זה יצטרך לנהל את המדיניות המסחרית והשיווקית של החברה, בתחרות האגרסיבית בכל הנתיבים וכאשר בסוף החודש יתחילו לפעול מטוסי מותג UP של החברה, לחמישה יעדים באירופה, בתחום הטיסות המוזלות.

שימש ראש אגף תחנת ישראל

חנן מטסרו, מוסמך במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ובעל תואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידו הקודם שימש משנת 2009 ראש אגף תחנת ישראל באל על. לפני כן שימש במגוון תפקידי ניהול בתחום מינהל ומשאבי אנוש.

חנן מטסרו הוא אל"מ (במיל'). בתפקידו האחרון בצה"ל שימש ראש מחלקת משאבי אנוש בחיל הים.

מנכ"ל אל על דוד מימון אמר היום: "חנן מטסרו מגיע מתוך החברה ומכיר אותה היטב ואני שמח למנות אותו לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל; חנן הוכיח את עצמו בתפקידו הקודם באל על כראש אגף תחנת ישראל, תפקיד הכולל אחריות תפעולית כבדת משקל וניהול של כ-600 עובדים במגוון תפקידים ואני בטוח כי יבצע את התפקיד החשוב הזה על הצד הטוב ביותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן