Skip to content

יוסיין בולט בדרך למונדיאל 2014

יוסיין בולט יככב בקמפיין פרסומי של "ויזה אירופה" לקראת משחקי המונדיאל בברזיל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הוא כבר השתתף במשחק ראווה של מנצ'סטר יונייטד נגד סביליה, אולם האיש המהיר ביותר בעולם לא מסתיר את שאיפותיו לשחק כדורגל מקצועי "אמיתי". אולי לא בתקופה הקרובה, אבל בוודאי לאחר שיפרוש מאתלטיקה. מאמן נבחרת ג'מייקה, וינפריד שייפר, כבר הביע עניין בצירופו כסקורר, אולם הנבחרת לא צלחה את משוכת משחקי ה- CONCACAF.

יוסיין בולט בחגיגות יום הולדת 26 שערך לו מותג השעונים "הובלו". גם "הובלו" נותן חסות למונדיאל והשיקה לאחרונה את השעון הרשמי של משחקי גביע העולם. צילום: Hublot
יוסיין בולט בחגיגות יום הולדת 26 שערך לו מותג השעונים "הובלו", נותן חסות למונדיאל. "הובלו" השיקו לאחרונה את השעון הרשמי של משחקי גביע העולם. צילום: Hublot

נבחרת "נערי הרגאיי" לא תגיע השנה למונדיאל, אולם בולט – כן.

שלושה חודשים לפני תחילתם של משחקי גביע העולם בברזיל, חשפה "ויזה אירופה", שותף רשמי של המשחקים, את הקמפיין הפרסומי החדש שהיא עתידה להעלות, בכיכובו של בולט. זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בין הצדדים – יוסיין בולט כבר היה הפרזנטור של "ויזה אירופה" בקמפיין פרסומי במסגרת המשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

"אני מתרגש לשוב ולשתף פעולה עם ויזה אירופה, הפעם בקמפיין לקראת משחקי המונדיאל לשנת 2014", סיפר בולט, "כולם יודעים שאני אוהב כדורגל וזו הזדמנות טובה ליטול חלק במה שעתיד להיות טורניר יוצא מן הכלל. המהירות שלי יחד עם מהירות התשלומים של מוצרי ויזה הם שיתוף פעולה מצוין."

הקמפיין החדש יורכב משני שלבים: בשלב הראשון תעניק "ויזה אירופה" את ההזדמנות לזכות בטיול לברזיל ולחוות את המונדיאל. בשלב השני תחשוף החברה את טכנולוגיות התשלום המתקדמות שלה שמסייעות לצרכנים בחיי היום-יום. בקמפיין "ויזה אירופה" שיושק ב- 22 מדינות, כולל בישראל, יוצג בולט כאוהד הכדורגל המהיר בעולם, תחת הכותרת "עוקבים אחר בולט לברזיל" ("Following Bolt to Brazil"). הפרסומת הטלוויזיונית, שתעלה לאוויר בסוף מאי, תעקוב אחר המסע של בולט ממסלולי הריצה בג'מייקה לאצטדיון המרקנה בריו דה-ז'ניירו.

מ"ויזה אירופה" נמסר, ש"בנוסף לקמפיין הפרסומי, ויזה אירופה בישראל מתכננת לערוך מספר מהלכי FIFA לקראת הקיץ, אחריהם יוכלו האוהדים לעקוב ולהשתתף".

* * *

[related-posts title="לקריאה נוספת:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן