Skip to content

התעשייה האווירית תציג בצ'ילה מטוס התרעה מוקדמת

תע"א משתתפת שם בסלון האווירי הבינלאומי 2014 FIDAE, במסגרת מאמציה להגביר את פעילותה באמריקה הלטינית. מציגה גם לוויין תצפית, אמצעי איסוף מודיעין ועוד מגוון טכנולוגיות חדשניות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית תציג פתרונות חדשניים בתחום המכ"מים, אמצעי איסוף מודיעין, התרעה מוקדמת, מערכות תצפית ומערכות נוספות, בסלון האווירי הבינלאומי 2014 FIDAE הנפתח בשבוע הבא בסנטיאגו, צ'ילה, 25- 30 במרץ.

מטוס התראה מוקדמת C295 AEW
מטוס התרעה מוקדמת C295 AEW

השתתפות התעשייה האווירית בתערוכה הינה חלק ממהלכים שנוקטת החברה להעצמת פעילותה באמריקה הלטינית, כולל השקעה במחקר ופיתוח במדינות שונות באזור ושיתופי פעולה מקומיים.

המוצגים

בין המוצגים בביתן התעשייה האווירית ניתן יהיה לראות גם דגמים של המוצרים הבאים:

• OPTSAT 3000 – לוויין תצפית במשקל של כ- 400 ק"ג בעל כושר תמרון גבוה וגמישות תפעולית רבה. ללוויין רזולוציה גבוהה מאוד, המאפשרת לו אבחנה של פרטים קטנים על הקרקע, ומציבה אותו בחזית העולמית של לווייני התצפית.

• מטוס המשימה C295 AEW – מערכת ייחודית ופורצת דרך, המורכבת על מטוס C295 של חטיבת איירבס הצבאית, המיוצר בספרד, והיא כוללת חליפת מערכות התרעה מוקדמת ובקרה אווירית מתקדמת. המטוס מצויד במכ"מ סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA – Active Electronically Scanned Array) מהדור הרביעי, בשילוב זיהוי עמית/טורף (זע"ט). המטוס מספק תמונת קרב אלקטרונית בזמן אמת בזירה האווירית והימית.

• Tac4G – רשת תקשורת סלולארית חדשנית המבוססת על דור רביעי של טכנולוגיית סלולאר. הפתרון הייחודי הינו רב תכליתי ונותן מענה למגוון צרכים רב ומשתנה של הלקוחות; צבאות וכוחות בטחון והצלה ברחבי העולם.

סייבר

ניסיונה העשיר של התעשייה האווירית בפיתוח ושיווק חדרי מצב, אמצעים לאיסוף מודיעין אותות (SIGINT), לוחמה אלקטרונית ועוד, הביא אותה להתמחות גם בהתרעה מוקדמת בתחום הסייבר ולהציע ללקוחותיה אמצעים להתגוננות מפני מתקפות סייבר.

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית ציין כי "שוק האירוספייס באמריקה הלטינית הוא אסטרטגי לחברה בשל המגוון שהוא מציע. התעשייה האווירית ממשיכה להשקיע ולהרחיב את פעילותה בחלק זה של העולם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן