Skip to content

איזה צבע יש לנפש שלך

בגלריה העירונית בהרצליה מוצגת התערוכה "עוצמת הצבע" של כריסטינה אידלמן, ציירת ומטפלת באמנות לפי השיטה האנתרופוסופית. "הצבעים העזים", היא אומרת, "הם השתקפות של הנפש שלי" מאת ציפי מנשה אם עדיין לא ביקרתם בגלריה העירונית בהרצליה, בתערוכתה של הציירת כריסטינה אידלמן, "עוצמת הצבע", כדאי לכם לנצל את השבוע הקרוב כדי לעשות זאת. התערוכה תינעל ב-14 בפברואר. הציורים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בגלריה העירונית בהרצליה מוצגת התערוכה "עוצמת הצבע" של כריסטינה אידלמן, ציירת ומטפלת באמנות לפי השיטה האנתרופוסופית. "הצבעים העזים", היא אומרת, "הם השתקפות של הנפש שלי"

מאת ציפי מנשה

"הצבע הוא החומר של עולם הנפש". כריסטינה על רקע אחד מציוריה. צילום: ציפי מנשה

אם עדיין לא ביקרתם בגלריה העירונית בהרצליה, בתערוכתה של הציירת כריסטינה אידלמן, "עוצמת הצבע", כדאי לכם לנצל את השבוע הקרוב כדי לעשות זאת. התערוכה תינעל ב-14 בפברואר.

הציורים הגדולים של אידלמן עשויים בטכניקה מיוחדת שפיתחה ומתאפיינים במשיכות מכחול רחבות ובקשת מרהיבה של צבעים עזים.

אידלמן אינה רק ציירת. היא מטפלת באמנות בהתאם לשיטה האנתרופוסופית לפיה הצבע משליך על נפש האדם – ולהפך. "הציור והצבע הם כלים רבי עוצמה, המשפיעים על חיי הרגש ומעניקים למטופל כוח רצון, עוצמה פנימית ובהירות מחשבה", היא אומרת. "דרך הציור המטופל או האמן חי ויוצר מתוך מקום משוחרר ופתוח.

רודולף שטיינר, מייסד השיטה האנתרופוסופית, טוען כי 'כשם שהחומר הוא יסוד העולם הפיזי, כך הצבע הוא החומר של עולם הנפש'. הציורים שלי והצבעים העזים הם השתקפות של הנפש שלי".

בסוף השבוע תיערך בגלריה מכירה מיוחדת מיצירותיה של אידלמן.

עוד בתרבות: כשהתקווה פוגשת את וודסטוק

וגם: הדואט של שלמה ארצי ואריק איינשטיין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן