Skip to content

בלייר אנדרווד בישראל: הקשר הישראלי

השחקן ההוליוודי בלייר אנדרווד (פרקליטי אל איי, סקס והעיר הגדולה) מטייל השבוע בישראל כאורח משרד התיירות ומשרד ראש הממשלה. אנדרווד הוא פעיל חברתי ידוע ומוביל דעת קהל בקהילה האפרו-אמריקאית, שהיא קהל יעד עם פוטנציאל גדול לתיירות לישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אנדרווד בכותל. מעלה תמונות וסטאטוסים לפייסבוק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )
אנדרווד בכותל. מעלה תמונות וסטאטוסים לפייסבוק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

משרד התיירות בשיתוף עם משרד ראש הממשלה מארחים השבוע בארץ את השחקן בלייר אנדרווד, שהתפרסם בסדרות הטלוויזיה פרקליטי אל איי וסקס והעיר הגדולה. אנדרווד מסייר בתל אביב, ביפו העתיקה, בחיפה, בעכו, בטבריה, בנצרת, בירושלים ובים המלח. השחקן מבקר גם באתרים הקדושים לנוצרים וליהודים, ובאתרי תרבות.

לאנדרווד כבר היה קשר עקיף עם ישראל: ב-2008 שיחק בסדרת הטלוויזיה "בטיפול", המבוססת על פורמט ישראלי. אנדרווד גילם בה את דמותו של אלכס, טייס בחיל האוויר האמריקני, המתמודד עם טראומות משהייתו בעיראק, דמות הדומה לזו שגילם ליאור אשכנזי בגירסתה הישראלית של הסידרה. גם על תפקיד זה היה מועמד לפרס גלובוס הזהב בקטגוריית שחקן המשנה הטוב ביותר,

במשך הביקור הוא נפגש עם נציגי חברות היי-טק, אמנים ושחקנים, נציגי עמותות ומרכזי סיוע הומניטריים בישראל.

אנדרווד בעיר העתיקה. מבקר גם באתרים הקדושים לנוצרים וליהודים, ובאתרי תרבות. (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )
אנדרווד בעיר העתיקה. מבקר גם באתרים הקדושים לנוצרים וליהודים, ובאתרי תרבות. (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

אנדרווד (50), הוא פעיל חברתי ידוע ומוביל דעת קהל בקהילה האפרו-אמריקאית, שהיא קהל יעד עם פוטנציאל גדול לתיירות לישראל. במהלך הסיורים בארץ מעדכן הכוכב סטטוסים ומעלה תמונות לדף הפייסבוק שלו, והם זוכים לשיתופים רבים של 600,000 שעוקבים אחריו.

אנדרווד החל את הקריירה שלו בתוכנית האמריקאית "L.A. Law" אשר זיכתה אותו בפרס גלובוס הזהב לשחקן המשנה הטוב ביותר. בהמשך שיחק בסדרות מוכרות כמו "City of Angels", "Sex and the City", וזכה בפרסים רבים על משחקו. בשנה האחרונה חזר אנדרווד לתודעה הציבורית, ושיחק בסדרות "Thunder and Lightning", "Secret Millionaire", ובסרט הטלוויזיה "The Trip to Boundtiful".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן