Skip to content

ביום א' מתחילות טיסות UP המוזלות של אל על

עוד לפני ההמראה הראשונה נמכרו 180 אלף קטעי טיסה לברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה. מחיר הכרטיס במחיר מוזל הוא לכיוון אחד ואפשר להוסיף בתשלום שירותים משלימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טיסות UP של אל על יתחילו לפעול ביום ראשון הקרוב, 30 במרץ. עוד לפני ההמראה הראשונה נמכרו 180 אלף קטעי טיסה ל-5 יעדים באירופה: ברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה. מחיר הכרטיס במחיר מוזל הוא לכיוון אחד ואפשר להוסיף בתשלום שירותים משלימים כגון – הושבה, צ'ק אין בשדה התעופה, הטסת כבודה ועוד. שירותים אלה ניתן להזמין בנפרד באמצעות אתר UP, מוקד השירות הטלפוני ואצל סוכני הנסיעות.

שירות UP של אל על. לוגו חדש למטוס ומדים מותאמים לדיילים. צילום: סיון פרג'
שירות UP של אל על. לוגו חדש למטוס ומדים מותאמים לדיילים. צילום: סיון פרג'

כיצד אפשר לחסוך?

בהזמנת כרטיס UP Basic, תכנון נכון של הטיסה והזמנת השירותים המשלימים מראש, מתאפשר לחסוך בעלויות:
• מומלץ לבצע צ'ק אין אונליין בחינם, כמו כן, ניתן לבצע צ'ק אין בקיוסק היכן שקיים בנמל התעופה.
• בהזמנת כבודה (מזוודה ראשונה) מראש (עד 6 שעות לפני הטיסה) נהנים מ-50% הנחה.
• רוצים לשבת במקום מסוים? מזמינים הושבה מראש וטסים כמו שאוהבים. ניתן להזמין הושבה עד 30 שעות לפני הטיסה בטיסות אמצע שבוע ועד 40 שעות לפני הטיסה לטיסות הממריאות החל ממוצ"ש ועד 01:00 של יום ראשון.

לקוחות שלא הזמינו הושבה ו/או לקוחות שזכאים להושבה ולא בחרו הושבה עד מועד זה, ייושבו על ידי המערכת על בסיס מקום פנוי.

לקוחות שרכשו כרטיס UP Smart וחברי מועדון במעמד זהב, פלטינה וטופ פלטינה – זכאים להושבה חינם על בסיס מקום פנוי בעת ההזמנה, משלוח מזוודה חינם וביצוע צ'ק אין חינם.
UP מציעה שתי מחלקות שירות בטיסה: מחלקת תיירים ומחלקת תיירים פלוס.

שירות המזון והמשקאות בטיסות UP

כריך גבינה
כריך גבינה. צילום שרית גופן
סלט
סלט. צילום: שרית גופן

מחלקת תיירים – נוסעי מחלקת התיירים יכולים להזמין בתשלום מתפריט UP שיוצע להם בטיסה.
התפריט כולל מגוון מוצרים טריים: כריכים, סלטים, מאפים, מוזלי, ובנוסף חטיפים, שתייה קלה, שתיה חמה ומשקאות אלכוהוליים. המוצרים בתפריט הינם חלביים ו/או פרווה.
מוצרי המזון הטריים המוצעים למכירה, כולל הכריכים, הנם כשרים למהדרין בהכשר הרבנות הראשית בהשגחת הרב משה נחשוני. הרכיבים הינם בהכשר הבד"צ.

מחירי המוצרים:

כריך מוצרלה (חלבי) , כריך טונה(פרווה) וכריך סביח (צמחוני – פרווה)– 7 דולר לכל מוצר.

סלט יווני (חלבי), סלט ים תיכוני(צמחוני – פרווה) וסלט טונה (פרווה) – 9 דולר לכל מוצר.

מבצע, המוצע בתפריט: קנה 2 מוצרים וקבל 25% הנחה על המוצר השני (הזול מביניהם).

עבור פינוקים, תשלמו 5 דולר על מוזלי ו-3 דולר על מאפין. על פחית קולה, סודה, נקטר פירות ושתייה חמה( קפה,תה) תשלמו 3 דולר לכל מוצר.

חטיפים – ביסלי גריל, בייגלה שטוחים ואפרופו יעלו: $ דולר לכל מוצר.

פחית בירה קלסברג תעלה 5 דולר ובקבוקונים של ויסקי ג'י אנד בי, או וודקה סמירנוף יעלו אותו סכום.

אוזניות וכרית מתנפחת יעלו 3 דולר ושמיכה תעלה 4 דולר.

מחלקת תיירים פלוס – ארוחה קלה חלבית מוגשת לנוסעים בשעות הבוקר (בין השעות 02:40 עד 10:10). בטיסות הממריאות החל מהשעה 10:15 ועד השעה 02:35 מוגשת ארוחה קלה בשרית.
במחלקת תיירים פלוס ייהנו הנוסעים מארוחה קלה הכוללת כריך, סלט ועוד. כמו כן יוצעו לנוסעים קפה, תה ושתייה קלה.

לא ניתן להזמין ארוחות מיוחדות. לנוסעים בעלי צורך בתפריט בריאותי/אחר, מומלץ להצטייד לטיסה מראש באופן עצמאי.

השקת המותג מביאה בשורה בהיקף התדירויות ליעדים שנבחרו:

• ברלין: עד 12 טיסות שבועיות
• פראג: עד 11 טיסות שבועיות
• קייב: עד 11 טיסות שבועיות
• בודפשט: עד 12 טיסות שבועיות
• לרנקה: עד 6 טיסות שבועיות

סה"כ ליעדי UP עד 52 טיסות שבועיות.

"בשורה של התחדשות"

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "טיסות UP , שיחלו לפעול ביום ראשון ה- 30 במרץ, מביאות בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של הצרכנים. בכך, אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות . המותג UP מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם.

הצרכן הישראלי מצביע ברגליים, ובחודשים הראשונים מכרנו כבר יותר מ-180 אלף קטעי טיסה, מרשים בכל קנה מידה. אני משוכנע, כי המהלך יביא לשיפור יכולת התחרות שלנו, ירחיב את קהל לקוחותינו וייתן מענה טוב יותר לצרכי הנוסע והכל במחירים שווים לכל נפש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן