Skip to content

שבעה נערים חשודים באינוס בת 13

הבוקר עצרה המשטרה נערים מבית ספר יוקרתי בתל אביב בחשד כי אנסו וביצעו מעשים מגונים בנערה מבית ספר אחר. הנערים חשודים כי פעלו בשיטת "חבר מביא חבר". הבוקר מבקשת המשטרה מבית המשפט לנוער הארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרשת התעללות חדשה –  שבעה נערים בני 13 עד 17, מבית ספר יוקרתי בתל אביב, נעצרו הבוקר (שלישי) בידי משטרת מחוז תל אביב בחשד כי אנסו נערה בת 13 מבית ספר אחר. לטענת הנערה היא נאנסה בידיהם זה אחר זה. המשטרה הגדירה את שיטת "הגיוס" של החברים כשיטת "חבר מביא חבר". הבוקר מובאים השבעה לבית המשפט לנוער בתל אביב לשם הארכת מעצרם.

החקירה נפתחה בעקבות מידע שהגיע לחוקרי משטרת צפון תל אביב ובעקבותיו פתחו בחקירה סמויה שהובילה לחקירה מקיפה במהלך השבועיים שחלפו. הבוקר הפכה החקירה לגלויה.

מחומר החקירה עולה כי החשודים נהגו להיפגש בחודשים האחרונים עם הנערה  במקומות שונים בצפון העיר וביניהם בגנים ציבוריים, שם קיימו עמה יחסי מין תוך שהם מבצעים בה לפי החשד מעשים מגונים. הם חשודים כי תקפו אותה מינית יחדיו ואנסו אותה. מחקירת הנערה עולה גם, כי אחד מהנערים שלמד עם הנערה הוא זה שהביא חבר שהביא את חבריו. חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחרי הנערים גם באמצעות התכתבויותיהם בפייסבוק ובווטסאפ.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן