Skip to content

סילבן שלום נחקר במשך שעתיים במשרדי יאח"ה

השר נחקר בנוגע לתלונה על ביצוע עבירות מין לכאורה. מלשכתו נמסר כי הוא פנה ביוזמתו ליועץ המשפטי וביקש למסור את גרסתו למקרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השר לשיתוף פעולה אזורי סילבן שלום נחקר באזהרה היום (שלישי) במשך שעתיים במשרדי יחידת להב 433 ומסר לחוקרי המשטרה את גרסתו לטענות המתלוננת נגדו. משטרת ישראל אישרה כי השר נחקר ומסרה כי בשלב זה, בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, מתקיימת בדיקה בנושא שאירע בשנת 1998.  

חומרי החקירה עלולים לשמש נגדו אם יוגשו תלונות נוספות. השר שלום (צילום: דן בר דוב)
חומרי החקירה עלולים לשמש נגדו אם יוגשו תלונות נוספות. השר שלום (צילום: דן בר דוב)

עוד נמסר, כי בהנחיית ראש אגף החקירות הבדיקה מבוצעת בלהב 433, אך בשלב זה לא יימסרו פרטים נוספים. במשטרה ציינו שכל עוד החקירה נמשכת "כל פרסום אחר שאינו מטעם חטיבת דובר המשטרה בנוגע לשם השר ולפרטי הבדיקה – הוא על דעת המפרסמים ובאחריותם הבלעדית ואין בכוונתנו לאשר או להכחיש כל פרסום שאינו רשמי מטעמנו". 

יצוין כי שלום נחקר באזהרה אף כי על העבירה לכאורה עליה הוא נחקר חלה התיישנות. אם יגיעו לידי המשטרה עדויות על מקרים נוספים שעליהם לא חלה תקופת ההתיישנות, דברי השר עלולים לשמש כחומר נגדו. משטרת ישראל צפויה להעביר את חומרי החקירה לידי היועמ"ש והוא יצטרך להחליט בעניין.   

מלשכתו של השר שלום נמסר: "השר מסר הודעה למשטרה וענה על כל השאלות. יצוין כי דקות אחדות לאחר פרסום הפרשה ביום ראשון בלילה, פנה השר ליועץ המשפטי לממשלה והודיע כי הוא מבקש למסור עדות באופן מידי ולענות על כל השאלות". 

במהלך היממה החולפת יצאו מקורבי השר המקושר היטב בתקשורת ובציבור להגנתו. ביניהם מגישי תכנית בוקר, שניצלו את הבמה התקשורתית להטיל ספק במהימנות האישה ואף ביקרו בחמת זעם את תלונתה מעל דפי הפייסבוק שלהם.

התלונה נגד השר התקבלה במשרדו של וינשטיין לפני כשבוע ימים ובעקבותיה קיים היועץ המשפטי ישיבה בה נועץ בפרקליט המדינה שי ניצן, המשנה ליועץ המשפטי לענייני פלילים רז נזרי ובכירים נוספים מהפרקליטות ומהמשטרה. העובדת לשעבר התלוננה נגד השר, טענה שכפה עליה לכאורה יחסי מין וסיפרה כיצד פגשה בו במלון.

העובדת נשלחה לבדיקת פוליגרף מטעם גלי צה"ל ונבדקה פעמיים. בבדיקה הראשונה נמצאה דוברת אמת ובבדיקה השנייה חלק מהתשובות לא היו חד-משמעיות עם נטייה לשקר. עבירות המין לגביהן התלוננה העובדת בוצעו לכאורה בבית מלון כשהשר לובש מגבת לגופו ושרוע על מיטה.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן