Skip to content

חדשות האוכל – מתרחבים ומתחדשים

כל מה שקורה בעולם המזון, אוכל, משקאות, מסעדות, שפים והסצינה הקולינארית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קוק אנד בייק מתחדשת

כחלק מהמגמה העולמית ההולכת ומתפתחת של אפייה "ביתית – מקצועית", רשת Cook & Bake מתחדשת ועשרת סניפיה עברו בימים אלו שינוי ומיתוג מחדש, ומציעים מחלקת אפיה גדולה יותר ומשודרגת, וכוללת מבחר עשיר ומגוון של כלי אפייה, גאדג'טים, כלי הגשה ועוד. ללקוחות הרשת קיימת אפשרות להתעדכן בכל החידושים באמצעות מפגשי שפים וקונדיטורים, חוויית טעימות, הדגמות של מוצרים, שלל מבצעים, סרטונים מקצועיים ומועדון חברים שמאגד סביבו את מיטב מחובבי הבישול והאפייה של ישראל. בין הסניפים, בתל אביב: קניון עזריאלי, דיזנגוף סנטר ןמרכז שוסטר ברמת אביב, ברעננה – קניון רננים, בגבעת שמואל – קניון הגבעה, בנתניה – קניון עיר ימים, גני תקווה בגבעת סביון, ראשון לציון – מרכז בן גוריון ובחיפה במרכז חורב ובגרנד קניון.

קייק פופס של רשת Cook & Bakeקייק פופס של רשת Cook & Bake

גרג משיק תפריט חדש ומרחיב את התפריט הטבעוני

רשת קפה גרג, משיקה בימים אלו, בכ-94 סניפיה ברחבי הארץ, תפריט קיץ עשיר ומגוון של  שהורכב על ידי שפים בכירים, ובראשם, נדב מרום. התפריט מבוסס על השראות וטעמים מרחבי העולם: מהטבח האיטלקי, האסייתי, האמריקני, הבלקני, השוויצרי, המקסיקני, הספרדי וכמובן המטבח הישראלי, המשלבים תפריט טבעוני מלא, מנות בריאות, קוקטיילים, קינוחים ואף מגוון רחב של מוצרים לבית. במנות הכריכים ניתן יהיה לקבל את הכריך בלחם  ג'בטה ללא גלוטן וללא סוכר, ג'בטה כפרית, לחם קל, ופוקאצ'ה הנאפית במקום. מנות חדשות שהתווספו לתפריט הקבוע: קיש חיטה מלאה, גיוזה סצ'ואן, מבחר שקשוקה, טורטייה עיזים, המבורגר פורטובלו, ירקות סצ'ואן ומבחר עצום של משקאות המתאימים לצמחוניים ולטבעונים.

סלט כפרי ברשת קפה גרג (צילום: אסף לוי)סלט כפרי ברשת קפה גרג (צילום: אסף לוי)

השפים המובילים מנצחים את מחלת הסרטן

השפים אייל שני, מיקי שמו, מידן סיבוני, יוסי שטרית, אבי ביטון, אוהד אמזלג, יואב בר, שאול בן אדרת, אוראל קימחי, בועז צאירי, דודו ביטון, בינו גבסו ואפרת ליבפרוינד, וכן צלמי המזון: דן בר-דוב, איל קרן ואורית אלפסי התגייסו והשתתפו בחגיגה של טעמים וניחוחות במהלך ערב קולינארי חד פעמי, שנועד לשמח את הצעירים והצעירות חולי הסרטן בקבוצת הבוגרים של עמותת "זכרון מנחם".

בינו גבסו, ד"ר שקשוקה, מבשל את מה שהוא הכי אוהב (צילום: דן בר-דוב)בינו גבסו, ד"ר שקשוקה, מבשל את מה שהוא הכי אוהב (צילום: דן בר-דוב)

ארקוס משיקה את חנות הדגל בקניון איילון

מותג הסכינים הספרדי Arcos גאה להשיק בישראל את Arcos Casa: חנות קונספט של כלים ואביזרים למטבח ממותגים שונים בקניון איילון ברמת גן. החנות כוללת אינספור מותגים למטבח, כגון: סכינים איכותיות, סירים ומחבתות של חברת Arcos, תבניות סיליקון מאיטליה של חברת Silikomart , כלי אפייה מהולנד של Patisse, כלי מטבח מארה"ב של Nordic Ware ועוד מוצרים משלימים לבישול ואפייה, סירים מיציקת אלומיניום, גאדג'טים וכל המוצרים הכי טרנדים ועכשוויים שמככבים בתוכניות הבישול. החנות נפתחה בשותפות של Arcos ספרד, המיוצגת בישראל על ידי חברת רוסולינג וישראל מאיו, המכהן כמנכ"ל החברה.

ארקוס קאזה בקניון איילוןארקוס קאזה בקניון איילון

קופיקס מתרחבת

אבי כץ וגיל אונגר, בעלי רשת קופיקס, המציעה מגוון מוצרי מזון ושתייה במחיר אחיד של חמישה שקלים, פתחו השבוע את הסניף העשירי בצפון רחוב אבן גבירול. יש להם כבר חמישה סניפים מחוץ לתל אביב, ובקרוב צפויים להיפתח שלושה סניפים נוספים: בכפר סבא, ברעננה וגם ברחוב אלנבי בתל אביב. עד סוף השנה, מבטיחים היזמים, יהיו לרשת 50 סניפים.

הסניף העשירי של קופיקסהסניף העשירי של קופיקס – הכל בחמישה שקלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן