Skip to content

שירות גלישה אלחוטית Wi-Fi במטוסי דלתא

משיקה השבוע שירות גלישה בטיסותיה בקו תל אביב – ניו יורק. מחיר שעה גלישה במחשב נייד 14 דולר ובמכשירים סלולאריים – 8 דולר. המחיר לשימוש במשך כל הטיסה – 24.95 במחשבים ן-14.95 בסלולאריים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דלתא איירליינס תשיק בסוף השבוע שירות גלישה אלחוטית Wi-Fi בטיסות בקו ת"א- ניו יורק (JFK)- ת"א. בחמש השנים שחלפו מספקת דלתא גלישה אלחוטית Wi-Fi לנוסעיה בטיסותיה הפנימיות בארה"ב.

נוסעת משתמשת בשירות Wi-Fi בטיסה בדלתא. צילום: דלתא ארה"ב
נוסעת משתמשת בשירות Wi-Fi בטיסה בדלתא. צילום: דלתא ארה"ב

לקוחות דלתא יוכלו ליהנות משירות ה-Wi-Fi במחירים שונים, המתחילים משעת גלישה במחשבים ניידים בעלות של 14 דולר ובמכשירים סלולריים ב-8 דולר, או אפשרות גלישה במשך כל הטיסה במחיר של 24.95 דולר למחשבים ניידים ו-14.95 דולר למכשירים סלולריים.

בשלב זה יופעל השירות ב-3 מתוך 16 מטוסי הבואינג 747-400, ועד סוף חודש מאי הקרוב יותקן Wi-Fi בכל מטוסי הבואינג 747-400 של דלתא.

"נוסעינו מעוניינים להשאר יצרניים במהלך הטיסה ועובדה זו לא משתנה כשהם טסים מחוץ לגבולות ישראל", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל, "הרחבת שירותי ה-Wi-Fi של דלתא לטיסות הבינלאומיות הוא יתרון נוסף, שצמח מההשקעות שעושה החברה לשיפור חוויית הטיסה.", הוסיפה הרשקוביץ.

דלתא מפעילה את צי המטוסים הגדול בעולם המצוייד ב-Wi-Fi, עם יותר מ-3,400 טיסות ביום, כולל כל צי 570 מטוסי טיסות הפנים בארה"ב. יותר מ-870 מטוסי דלתא מצויידים בשירות Wi-Fi בטיסה ומציעים ליותר מ-400,000 נוסעים ביום גישה לאינטרנט בגובה של 10,000 רגל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן