Skip to content

אלביט מערכות תספק מל"ט הרמס 900 לברזיל

חיל האוויר של ברזיל יפעיל מערך מל"טים משולב, שיכלול את הרמס 900 החדש ואת צי הרמס 450 שכבר נמצאים בשימוש מבצעי. השילוב יבצע משימות אבטחה במשחקי גביע העולם בכדורגל 2014
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות הודיעה היום, כי זכתה בחוזה של חיל האוויר הברזילאי לאספקת מטוס ללא טייס (מל"ט) מסוג הרמס 900, שיהיה מצויד במערכת איסוף מודיעין מתקדמת וחדשנית. ההרמס 900 יופעל על ידי חיל האוויר הברזילאי במשימות משולבות יחד עם צי המל"טים מסוג הרמס 450 שכבר נמצאho בשרות מבצעי. שני סוגי המל"טים יבצעו משימות אבטחה וביטחון במסגרת משחקי גביע העולם בכדורגל 2014. החוזה הינו בהיקף כספי שאינו מהותי עבור החברה והמל"ט, יסופק תוך כחודשיים.

הרמס 900. ישתתף באבטחת משחקי גביע העולם בכדורגל. צילום: אלביט מערכות
הרמס 900. ישתתף באבטחת משחקי גביע העולם בכדורגל. צילום: אלביט מערכות

הלקוח השמיני

אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת כלים בלתי מאוישים באלביט מערכות אמר: "אנו גאים מאד לספק את ההרמס 900 שלנו לחיל האוויר הברזילאי, שהוא הלקוח השמיני שיצטייד בפלטפורמה מתקדמת זו. כבוד הוא לנו לאפשר לחיל האוויר הברזילאי ליהנות מהיתרונות שבהפעלה משולבת של הרמס 900 והרמס 450 , שמהווה פתרון ייחודי למשימות מודיעין, אבטחת גבולות, אבטחה היקפית של תשתיות ושל אתרים קריטיים, כמו גם לתוכניות "עיר בטוחה" ולאירועים המוניים.

מל"ט עם יכולות אוטונומיות

הרמס 900, הנמצא בשירות חיל האוויר הישראלי וצבאות מובילים נוספים בעולם, מציע יכולת שהייה ארוכה, טיסה בגובה של 30 אלף רגל ונפח גוף המתאים לנשיאת מגוון גדול של מטעדים וכן יכולת טיסה בתנאי מזג אוויר קשים. למל"ט יכולות אוטונומיות רבות המאפשרות המראה ונחיתה אוטומטית וכוללות מערכות אוויוניקה ואלקטרוניקה חדשניות. המערכת מאפשרת ביצוע משימות משולבות יחד עם ההרמס 450, המבוקרות ומבוצעות מאותו קרון שליטה ובקרה אוניברסלי (UGCS) והעברת המידע המתקבל תוך שימוש בערוצי תקשורת שונים.

החברה הבת של אלביט מערכות בברזיל, AEL SYSTEMAS S.A. , תעניק לחיל האוויר הברזילאי תמיכה טכנית והנדסית כמו גם שרותי לוגיסטיקה ותחזוקה. החברה, השוכנת בפורטו אלגרה, מעסיקה כ-200 עובדים ומעורבת בתוכניות הגנה רבות בברזיל, עבור חיל האוויר וצבא היבשה הברזילאי בתחום השבחת פלטפורמות ותמיכה לוגיסטית וטכנית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן