Skip to content

שביתת הדיפלומטים נמשכת; המו"מ מתחדש היום בצהריים

בינתיים ספגה אתמול ישראל תבוסה דיפלומטית קשה במועצת זכויות האדם של האו"ם – וזאת בלי שנעשה אפילו מאמץ להדוף את ההחלטות האנטי ישראליות. המועצה אימצה חמש הצעות החלטה הנוגדות את מדיניות ממשלת ישראל. בשל שביתת עובדי משרד החוץ, אף נציג ישראלי לא היה נוכח בכינוס וגם לא בדיונים המקדימים שנערכו טרם ההצבעות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חרף ההתקדמות שהושגה בימים האחרונים, במו"מ בין עובדי משרד החוץ לאוצר – השביתה במשרד החוץ נמשכת. מחר בצהריים יחודש המו"מ בין הצדדים.

בוועד עובדי משרד החוץ אומרים: "למרות שבנקודות מסויימות ישנה התקדמות, קיימים עדיין פערים משמעותיים ונושאים רבים הדורשים פתרון שקול ואחראי". לדבריהם, המו"מ עשוי להמשך עוד מספר ימים.

"אנו מקווים שנציגי האוצר יגלו רצון טוב ושעובדי משרד החוץ יוכלו לשוב לעבודתם בהקדם האפשרי", אמרו בוועד העובדים.

מתוך עמוד הפייסבוק: "להציל את משרד החוץ"
מתוך עמוד הפייסבוק: "להציל את משרד החוץ"

בינתיים ספגה אתמול ישראל תבוסה דיפלומטית קשה, במועצת זכויות האדם של האו"ם – וזאת מבלי שנעשה אפילו מאמץ להדוף את ההחלטות האנטי ישראליות.

המועצה – הידועה בעמדתה האנטי ישראלית – אימצה ביום שישי חמש הצעות החלטה הנוגדות את מדיניות ממשלת ישראל. הצעה המתנגדת לבנייה בשטחים, הצעה על זכותם של הפלסטינים להגדרה עצמית, דרישה מישראל כי תשיב את רמת הגולן, החלטה על יישום מסקנות דו"ח גולדסטון והחלטה על הפרת זכויות האדם של הפלסטינים.

בשל שביתת עובדי משרד החוץ, אף נציג ישראלי לא היה נוכח בכינוס ואף לא בדיונים המקדימים שנערכו טרם ההצבעות.

איגוד העובדים של מדינות אמריקה הלטינית, ארגון העובדים הגדול ביותר ביבשת אמריקה המייצג יותר מ-50 מליון עובדים, שיגר להסתדרות מכתב תמיכה במאבק עובדי משרד החוץ. במכתב מביע מזכ"ל הארגון את הסולידריות המלאה של ארגונו עם תביעותיהם של עובדי שירות החוץ הישראלי ועם פעולות המחאה של ועד העובדים של משרד החוץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן