Skip to content

תל אביב תארח את אליפות אירופה בהרמת משקולות

מיטב המשקולנים בעולם יגיעו לאליפות שתתקיים ב"תיכונט" בתל אביב. החל ממחרתיים יוסב האנגר 1 השקוף בנמל תל אביב לאולם אימונים והקהל מוזמן לצפות בהכנות של המשקולנים לאליפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום שבת, 5.4.2014, תיפתח בתל אביב אליפות אירופה בהרמת משקולות. האליפות תתקיים לראשונה בישראל ויגיעו אליה כ- 500 ספורטאים ומלווים מ-40 מדינות. בין היתר יגיעו אלופי העולם מהנבחרת הרוסית, טטיאנה קאשירינה שקבעה שיא עולם של 190 ק"ג ואלוף העולם במשקל סופר-כבד, רוסלן אלבגוב.

 

האליפות תתקיים במשך שבוע, בין התאריכים 5-12.4.2014, באולם "תיכונט" החדש (רחוב שושנה פרשיץ' 3) והכניסה תהיה חופשית.

במסיבת עיתונאים לקראת האליפות שנערכה היום בתל אביב, אמר ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי: "אני חושב שזה לא אירוע מפוצץ עם כמויות צופים כמו בכדורגל, אבל זו אליפות שרבים צופים בה ברחבי אירופה בטלוויזיה. זו אליפות נחשבת והעיר תל אביב שמחה שמגיעות לכאן תחרויות כמו זו. נעשה הכול כדי שהתחרות תתנהל כמו שצריך, בכל ההיבטים."

"זאת אחת התחרויות החשובות בענף", הוסיף יו"ר האיגוד, אלי סדרס, "נכון שהשיא הוא תמיד משחקים אולימפיים, אבל עכשיו הנבחרות קובעות את הסגלים לתחרויות החשובות הקרובות. במשקלים הכבדים, יהיה אפשר לראות פה הרבה דרמות של שימחה וניצחון. האירופאים הם הטובים בעולם. יש התעניינות רבה באירופה, יהיו שידורים בכל היבשת, עם מספר מדינות רבות עם אלופי עולם, אלופי אירופה ושיאני עולם."

את ישראל ייצגו ארבעה ספורטאים: אנטולי מושיק (עד 85 ק"ג), דוד ליטבינוב ואיגור אולשנצקי (מעל 105 ק"ג) ואוקסנה זלוטובה (עד 53 ק"ג).

ליטבינוב, שזכה במדליית ארד באליפות אירופה לנוער, אמר: "אנחנו מוכנים, יש יתרון שזה בבית. יש הרבה יותר מעודדים וזה כיף. אני מכיר את רוב המתחרים מולי, זו תחרות ראשונה שלי בבוגרים. המטרה היא לעשות את התוצאה הכי טובה שלי ולהתברג הכי גבוה."

בעקבות השביתה במשרד החוץ התעוררו תחילה בעיות כאשר 100 ספורטאים לא היו יכולים להיכנס לארץ. לבסוף, בסיועם של עיריית תל אביב ומשרד הפנים נמצא פתרון: הספורטאים יעלו על הטיסה ללא ויזות ויעברו דרך נציגות משרד הפנים בנמל התעופה בן-גוריון לשם הנפקת אשרות כניסה לישראל.

ערוץ יורוספורט הבינלאומי ישדר 30 שעות שידור משבוע האליפות בתל אביב, כאשר בכל יום ניתן יהיה לצפות בגמר הגברים וגמר הנשים בקטגוריות השונות.

* * *

[related-posts title="עוד בספורט:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן