Skip to content

חדש: ארקיע ביזנס בטיסות פנים ארציות

העלייה למחלקת עסקים, המופרדת על ידי וילון משאר מושבי המטוס, היא תמורת 40 שקל לכיוון תוספת למחיר כרטיס הטיסה הרגיל והיא מקנה יין, שתיה קלה, ארוחה קלה ועיתון יומי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחלקת ארקיע ביזנס החדשהלראשונה בישראל מחלקה משודרגת בטיסות פנים ארציות עם השקת מחלקתARKIA BUSINESS בחברת ארקיע. השירות החדש, הנמכר במחיר 40 שקל לכיוון מזכה את הנוסעים בהטבות לפני הטיסה ובמהלכה.

נוסעי ARKIA BUSINESS יכולים להתייצב לצ'ק אין בשדה דב עד 20 דקות לפני הטיסה, ולקבל את כרטיס העלייה למטוס בדלפק ייעודי. באילת זוכים הנוסעים גם לבידוק בטחוני בדלפקי הצ'ק אין של ARKIA BUSINESS.

הנוסעים שירכשו את השירות יזכו לשבת בשורות הראשונות במטוס, שיופרדו משאר מושבי המטוס באמצעות וילון, והם יקבלו יין, שתיה קלה וארוחה קלה. בנוסף הם יהיו זכאים לעיתון יומי.

בידוק מהיר

לדברי סמנכ"ל התפעול בארקיע עוז ברלוביץ השירות החדש מיועד בעיקר ללקוחות עסקיים המרבים לטוס בקו. "הרעיון להשקת השירות נולד כתוצאה מבקשות שהתקבלו בחברה. יש לנו קהל נוסעים גדול המרבה לטוס על הקו, וחשובה לו מהירות הבידוק וההגעה המאוחרת לטיסה. החלטנו להרים את הכפפה ולהציע את השירות המשודרג במחיר בסיסי, כדי להעצים את חווית השירות במטוסים החדישים ואני בטוח שהביקוש לשירות יהיה גדול".

השירות מופעל כרגע במטוס אמברייר במרבית הטיסות בקו שדה דב אילת ויורחב בעתיד גם לקו נתב"ג –אילת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן