Skip to content

חדש: אינפיניטי Q50 – Electric Super Charge

מותג היוקרה אינפיניטי משיק בימים אלה בישראל את ה- Q50 - Electric Super Charge , רכב ספורט סדאן היברידי המשלב חדשנות טכנולוגית מהפכנית, גודל נדיב, ביצועים יוצאי דופן ועיצוב ספורטיבי ועוצמתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסופר ספורט סדאן ההיברידי המתקדם בעולם, ה-Q50 של אינפיניטי מגיע לישראל עם שלל חידושים טכנולוגיים כמו תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב- 5.1 שניות בלבד, היגוי חשמלי אדפטיבי, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ובסיס הגלגלים הארוך ביותר בקטגוריה.

האינפיניטי ( צילום יח"צ חו"ל )

בין שלל החידושים הטכנולוגיים פורצי הדרך והראשוניים שמציע ה- Q50 Electric Super Charge מוצגת לראשונה מערכת היגוי חשמלית אדפטיבית Direct Adaptive Steering, המאפשרת התאמת ההיגוי לתנאי הדרך ולאופי הנהיגה של הנהג.

מערכת ההיגוי האדפטיבית שולטת בנפרד על כל גלגל באמצעות שלושה מנועים חשמליים ממוחשבים ומבצעת אוטומטית תיקוני היגוי כנגד רוחות צד, שיפועים בכביש, מכות בדופן הצמיג ממדרכה ואחרים. המערכת החשמלית מגובה במערכת מכאנית, הנכנסת לפעולה אוטומטית במקרה הצורך. נהיגה בגמישות מקסימאלית החל מהיגוי קל ונוח בנסיעה עירונית ותמרוני חנייה, להיגוי מדויק ויציב במהירויות גבוהות לשליטה מירבית.

כמו כן, מצויד האינפיניטי Q50 Electric Super Charge במערכת בקרת נתיב אקטיבית -Active Lane Control – המערכת עושה שימוש במצלמת נתיבים המסוגלת לצפות את נתיב נסיעת הרכב וההיגוי האדפטיבי. בקרת הנתיב האקטיבית מאפשרת תגובה אופטימאלית של הרכב לדרישת הנהג, ותיקוני היגוי אוטומטיים כנגד מפגעים בכביש, רוחות צד ועוד.

צילום יח"צ חו"ל

ה Q50 Electric Super Charge הוא רכב עם ביצועים עוצמתיים מבוססי טכנולוגיות אשר פותחו עבור ובשיתוף קבוצת אינפיניטי, אלופת העולם ב4 השנים האחרונות, במרוצי Formula 1. מדובר ברכב ההיברידי החזק ביותר בעולם, המפיק 364 כו"ס (בשילוב המנוע החשמלי) ומאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב- 5.1 שניות וכל זה בצריכת דלק משולבת של כ- 17 ק"מ לליטר (נתוני יצרן).

העיצוב הדינאמי והספורטיבי של ה- Q50נלקח ממכונית הקונספט ESSENCE. הקווים העיצוביים הדינאמיים של אינפיניטי נשמרים ומתעצמים. כנפיים מעוגלות, גריל קדמי במראה אגרסיבי, מכסה מנוע מנופח וקווים מעוגלים שמשרים אווירה של תנועה גם כשהרכב עומד. נשמרה קשת דינאמית בצללית הרכב וקורה C ייחודית לDNA של המותג. כמו גם, הפנסים הקדמיים מאופיינים ב"חתימת פנסי LED" כסימן ההיכר של דגמי אינפיניטי העתידיים.

ה- Q50 ברמת הגימור GT Premium Hybrid, הוא הרכב ה"ירוק" ביותר בסגמנט עם נתוני צריכת דלק, פליטת מזהמים ודרגת הזיהום הנמוכים הבאים: צריכת דלק ממוצעת של כ – 17 ק"מ לליטר, פליטת CO2 משולבת של 139 (גרם/ק"מ) ודרגת זיהום אוויר 5.

הרכב ישווק בישראל ב – 2 רמות גימור ובמחיר החל מ: 359,000 ש'.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן