Skip to content

בצריכה מתמדת: חג המתנות

מחפשים מתנות לחג הפסח? לטובת העניין, ריכזנו עבורכם 18 מתנות מיוחדות, מערכת ספא לילדות ועד סכיני שף למבוגרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לטפח את הגוף הנשי

מותג הקוסמטיקה הישראלי, Premier, מציע לקראת החג מארזים מוכנים של המוצרים השונים המיועדים לטיפוח עור הגוף, הידיים, כפות הרגליים ועוד. לרגל החג אלו נמכרים בהנחה – 69.9 שקל במקום ב-99.9 שקל. להשיג במשביר לצרכן ובניו פארם.

לטיפוח עור הגוף, הידיים והרגליים של Premierלטיפוח עור הגוף, הידיים והרגליים של Premier

לשתות ולאכול

השילוב של יין עם ממתקים יכול לשמש כמתנה מצויינת לחג. ברשת בנא משקאות אפשר להרכיב מארזים לפי הטעם והתקציב הוא לבחור באלו הקיימים. לדוגמה, מארז הכולל יין ברקן קלאסיק 750 מ"ל, 2 כוסות יין, פרלינים שוקולד וסוכריות מציצה ב-100 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

מארזי החג של בנא (צילום: סטודיו דן לב)

מארזי החג של בנא (צילום: סטודיו דן לב)

להרגיש כמו מבוגרות

הערכה החדשה מיועדת לילדות בנות 6 ומעלה, הרוצות ליהנות קצת חוויית הטיפוח של האימהות. מדובר בערכת פינוקי ספא של דיאמנט צעצועים הכוללת אמבטיית פינוקים לרגליים, פתיתי סבון ריחניים, לק לציפורניים, כפכפים מיוחדים לעיצוב אישי וייחודי, ומדבקות ואביזרים נוספים לעיצוב אצבעות הרגליים. 50 שקל, להשיג בחנויות צעצועים.

ערכת פינוק לילדות של דיאמנט צעצועים (צילום: אתי זהבי)

ערכת פינוק לילדות של דיאמנט צעצועים (צילום: אתי זהבי)

ללמוד כיצד לזכור

משחק זיכרון חדש זה נועד כדי לעזור לילדים להירגע ולהתרכז: "כייף לי" של DreamBow קיבל את תו התוכן של מכון אדלר. בכל פעם ששחקן מוצא זוג כרטיסיות זהות, הדמויות יזמינו אותו לבצע משימה נעימה, שתעזור לו ללמוד כיצד להירגע דרך הגוף. מתאים לבני 3-6. 39.9 שקל עד סוף אפריל, 79.9 שקל לאחר מכן. להשיג ברשת סטימצקי.

משחק "כייף לי" של DreamBow

משחק "כייף לי" של DreamBow

ליהנות משתייה מעוצבת

רשת פוקס הום מציעה מגוון של מארזי מתנה, ובינהם זה שבחרנו לספר עליו: מדובר במארז הכולל קופסת מתנה, בקבוק לימונצ'לו, 4 כוסות להגשת קפריניה, 4 כוסות שוט ומגבת מטבח מעוצבת. 169.9 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

לימונצ'לו ברשת פוקס (צילום: אפרת משל)

לימונצ'לו ברשת פוקס (צילום: אפרת משל)

להחמיא ולחזק

בית האופנה קום איל פו השיק מוצרים חדשים בחלק מקו מוצרי הנייר והאקססוריז של הרשת. המגוון כולל מחברות, פד לעכבר, סימניות ומגנטים למקרר, שכל אחד מהם מגיע עם הקדשה דוגמת את 10, את נפלאה, אין עליך, פשוט מקסימה, מהמת, מצוינת, נהדרת, מלכה, נפלאה, משהו משהו דף חדש ועוד. 15-35 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

אקססוריז מבית קום איל פו (צילום: שני סקרלט קגן)

אקססוריז מבית קום איל פו (צילום: שני סקרלט קגן)

לנעול נעליים חדשות

נעליים יכולות תמיד להיות מתנות ראויות, בין אם מדובר בחג ובין אם "סתם" יום. רשת גלי מציעה מגוון רחב של נעליים לנשים של מותגים שוינם, בהן אלו שבתמונה שהמחיר שלהן שפוי במיוחד. 99.9 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

נעליים חדשות של רשת גלי (צילום: דן לב)

נעליים חדשות של רשת גלי (צילום: דן לב)

לשמוע מוזיקה ולרוץ

המוצר הזה ישמש כמתנה טובה, עבור מי שאוהב לעשות כושר, אבל לא מוצא דרך נוחה להשתמש בסמאטרפון לטובת שמיעת מוזיקה תוך כדי הפעילות. הדור החדש של ה-Clip Sport משלב תופסן לחיבור לבגד, יש לו חיי סוללה של 25 שעות והוא מצוייד בחריץ הרחבה לכרטיסי זכרון. מ-189 שקל לנפח של 4 גיגה בייט, להשיג בנקודות המכירה.

הדור החדש של Clip Sportהדור החדש של Clip Sport

לאפות ולבשל

רשת נעמן מציעה מבחר גדול של כלי בית המעוצבים בסגנונות שונים, חלקם קלאסיים ואחרים טרנדיים יותר. המבחר הרחב כולל בין השאר תבניות מלבניות צבעוניות ויפות, אותן אפשר להגיש כמות שהן או עם מאפה שעשיתם במו ידיכם. 55 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

כלי בית של רשת נעמן (צילום: אלעד נבון)כלי בית של רשת נעמן (צילום: אלעד נבון)

לטפח את הגוף הגברי

מותג הטיפוח men Crèma השיק כמדי חג מארז של מוצרים היכול לשמש כמתנה לחג. המארז הזה כולל הפעם ארבעה מוצרים מסדרת Active Block החדשה – ג'ל רחצה, דאודורנט ספריי, ג'ל גילוח וג'ל לאחר גילוח. 59.9 שקל, להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

Crèma לגברים (צילום: מוטי פישביין)Crèma לגברים (צילום: מוטי פישביין)

לבשל עם מוצרים טובים

קרן אהבה מבית איזי שפירא משיקה לרגל חג הפסח מארזי מתנה של חברת Live O, המתמחה בשמן זית ובמוצרים נלווים. המגוון רחב וכולל מארזים שונים הן בתכולה והן במחיר. ההכנסות מהמארזים מוקדשות לפעילות בית איזי שפירא הפועל למען קידום ושיפור איכות החיים של אנשים וילדים עם מוגבלויות. 55-350 שקל, להשיג ב-www.keren-ahava.com, בחנות לוסי'ס, רחוב איזי שפירא 1 רעננה, וב-1-700-707-127.

מארזי מתנה מבית איזי שפירא (צילום: ינאי רובחה)מארזי מתנה מבית איזי שפירא (צילום: ינאי רובחה)

ליהנות מריח מעוצב

רשת ללין משיקה במסגרת ליין המוצרים החדש שלה את מגש אבני הקרמיקה הריחניות. מדובר בשילוב של מגש זכוכית, אבני קרמיקה ריחניות בניחוח וניל פצ'ולי, ובקבוק בושם לחידוש הניחוח. 49.9 שקל, במקום 99.9 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

אבני הקרמיקה הריחניות של רשת לליןאבני הקרמיקה הריחניות של רשת ללין (צילום: יונתן בלום)

לטפח ולאפר את העור

הרשת המתמחה במוצרי איפור וטיפוח במחירים נוחים השיקה מגוון של מארזים לקראת פסח. אלו כוללים מארזי מוצרי טיפוח לעור הגוף והפנים, כמו זה שבתמונה, כמו גם מארזים המכילים מוצרי איפור שונים. 10-90 שקלים, להשיג בסניפי Wow Cosmetics.

מארז לפסח של הרשת המתמחה במוצרי איפור וטיפוח (צילום: אפרת משל)מארז לפסח של הרשת המתמחה במוצרי איפור וטיפוח (צילום: אפרת משל)

לשתות קפה איכותי

רשת קפה Mae השיקה מארז מיוחד לחג. המארז כולל 200 גרם תערובת קפה גורמה 100% ערביקה, 250 גרם קפה מאזור טרס ריוס בקוסטה ריקה, המיועדים להכנת קפה שחור או בוץ; צנצנת שוקולד ולרונה עם שברי קפה של Mae; וסט של שש כוסות זכוכית. 123 שקל, להשיג בסניפי הרשת בתל אביב.

מארז הקפה של Maeמארז הקפה של Mae

להשכיל מעיר הקודש

חובבי ירושלים ישמחו לקבל את הספר החדש "ירושלים – אלבום יצירה" של רות צפתי. הספר מאגד את סיפוריהם האישיים של האמנים, היוצרים ובעלי המלאכה הפועלים בעיר לצד תמונות מרהיבות של הצלם דניאל לילה, הממחישות את ההוויה הירושלמית ואת רוח העשייה בעיר. 250 עמודים, 184 שקל, להשיג בחנויות וברשתות ספרים.

ירושלים - אלבום יצירה של רות צפתיירושלים – אלבום יצירה של רות צפתי

לתבל את האוכל

חובבי הבישול והאפייה יכולים להנות ממתנה המגיעה מבית Arcosteel, המשווקת מגוון רחב של מוצרים ומותגים. אנחנו אהבנו את המטחנה הזו, המיועדת למלח, פלפל ו/או לתבלינים. 49 שקל, להשיג בחנויות Arcosteel Kitchen ובחנויות כלי בית נבחרות.

מטחנת תבלינים מבית Arcosteel (צילום: יוסי פונס)מטחנת תבלינים מבית Arcosteel (צילום: יוסי פונס)

לשמור את המצה

המוצר החדש של ביפור מרקט נקרא מצה-מצה ותפקידו הוא לאחסן את המצות כך שהן יישמרו לאורך זמן. הקופסה, המתאימה למארז של 500 גרם מצות, יכולה לשמש גם להגשה לשולחן האוכל. 50 שקל, להשיג בחנויות וברשתות לכלי בית.

מצה-מצה של ביפור מרקט (צילום: אלון גונן)מצה-מצה של ביפור מרקט (צילום: אלון גונן)

להכין את האוכל בקלות

סדרת הסכינים החדשה של ARCOS, "הסדרה הלבנה", כוללת ארבעה סכינים לשימושים שונים, המתאפיינים בעיצוב מינימליסטי, חומר גלם איכותי ומחיר נוח. 159-199 שקל, להשיג בארקוס קאזה קניון איילון, לגעת באוכל, 4שף, קוק סטור, נעמן ובחנויות מתמחות.

סדרת הסכינים החדשה של ARCOS (צילום: ניר יצחק)סדרת הסכינים החדשה של ARCOS (צילום: ניר יצחק)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן