Skip to content

שלי גוטמן מונה מנהל בכיר בלוקהיד מרטין ישראל

ינהל את מערכות המידע ופתרונות גלובליים (IS&GS) של החברה בישראל. יהיה אחראי על יזום וניהול תוכניות חדשות, שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים למחקרים חדשים ופיתוח תוכנית השקעות ארוכת טווח של לוקהיד מרטין בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שלי גוטמן
שלי גוטמן

לוקהיד מרטין מכריזה על מינויו של שלי גוטמן לתפקיד מנהל פעילות לוקהיד מרטין מערכות מידע ופתרונות גלובליים (IS&GS) בישראל.

מינויו של גוטמן מגיע כחלק מהגברת נוכחותה של לוקהיד מרטין בתחום הטכנולוגיה בישראל. גוטמן יהיה אחראי על יזום וניהול תוכניות חדשות, שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים למחקרים חדשים ופיתוח תוכנית השקעות ארוכת טווח של לוקהיד מרטין, הפועלת בישראל מזה למעלה מ-40 שנה.

מגוון תפקידים בחיל האוויר

שלי גוטמן שירת בחיל האוויר הישראלי במשך 27 שנים, בין היתר היה טייס F-16I, ופעל במגוון תפקידי פיקוד ומנהיגות בכירים. בשנת 2009 פרש בדרגת תת-אלוף, כאשר בתפקידו האחרון שימש מפקד בסיס חיל האוויר בחצרים. עד לאחרונה שימש סמנכ"ל בחברת "ערבה פאוור".

גוטמן הוא בעל תואר שני באסטרטגיה וניהול משאבים לאומיים מהאוניברסיטה לביטחון לאומי בוושינגטון DC.

"שלי הוא מנהיג בעל ניסיון, רקורד מוכח וידע הנחוץ לקדם את הנוכחות של לוקהיד מרטין בישראל ולהגדיל את מעמדנו בתחום הטכנולוגיה הצומח בישראל", אומר יהושע (שיקי) שני, מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל.

אן מולינס, סגן נשיא לפתרונות גלובליים בלוקהיד מרטין מציינת כי "מינויו של שלי, שיוביל את הצוות הגדל שלנו בישראל, בא להדגיש את החשיבות שרואה לוקהיד מרטין לאזור. זהו המשך ליוזמות שלנו, המדגימות את המחויבות לפיתוח הנוכחות שלנו בישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן