Skip to content

מטריקס משיקה מרכז הדרכה חדש בעיר נאנג'ינג

בנאנג'ינג פועלת תעשיית תוכנה המגלגלת כ-185 מיליארד שקל בשנה. המרכז יוכל לשמש כבסיס לפעילות של מטריקס גלובל בשירותי בדיקות ופיתוח תוכנה ללקוחות סינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטריקס, יחד עם שותפתה בסין PTL Group, משיקה מרכז חדש בעיר נאנג'ינג, מערי התוכנה המובילות בסין. המרכז יספק הדרכות תוכנה לעובדים של כ-500 חברות הי-טק סיניות, הממוקמות בנאנג'ינג, בשיתוף עם המכון לבקרת איכות של העיר (NQI – Nanjing Quality & Inspection). בנאנג'ינג, בירת מחוז ג'יאנגסו, פועלת תעשיית תוכנה המגלגלת כ-185 מיליארד שקל בשנה.
המרכז בתמיכת הממשל המקומי של העיר נאנג'ינג, נקרא:China Israel NQI+John Bryce International joint training center

טקס השקת המרכז החדש התקיים בנאנג'ינג בהשתתפות סגן ראש העיר Mr. Luo Qun, מוטי גוטמן מנכ"ל מטריקס סין, ערן לסר מנכ"ל מטריקס גלובל ומנכ"ל משותף בג'ון ברייס מכללת הי-טק, יואב צ'רניץ – מנכ"ל מטריקס גלובל וג'ון ברייס מכללת הי-טק סין, וצביקה שלגו מנכ"ל PTL Group, חברת השקעות וניהול סינית בבעלות ישראלית, ושותפה של מטריקס גלובל וג'ון ברייס מכללת הי-טק בסין.

שירותי הדרכה

המרכז, בשיתוף עם PTL Group ומכון בקרת האיכות של נאנג'ינג, מיועד לספק שירותי הדרכה לעובדים בכ-500 חברות הי-טק סיניות בנאנג'ינג, ש-400 אלף איש מקרב שמונת מיליון תושביה הם עובדי תעשיית התוכנה. המרכז יוכל לשמש גם בסיס לפעילות של מטריקס גלובל בשירותי בדיקות ופיתוח תוכנה ללקוחות סינים

פעילות בסין

הקמת מרכז ההדרכה מהווה אבן דרך נוספת במסלול פעילותה של מטריקס בסין מזה 6 שנים. בתחילת דרכה שם הקימה מטריקס מרכזי הדרכה של ג'ון ברייס מכללת הי-טק בשנגחאי ובייג'ינג, וכיום בין לקוחותיה נמנות חברות בינלאומית כגון אינטל, SAP, EMC, AUTODESK, ADOBE, כמו גם חברות סיניות ענקיות כמו China mobile, ZTE ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן