Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: פותחים, משיקים ומפתיעים

איפה הופיעו רד בנד והלהקה, היכן ומתי אפשר לפגוש כאן את המקינטוש הראשון, איפה כיכב השבוע הצבע השחור, מה חדש בקניוני פתח תקווה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בר בנד

הבינלאומית, בר רפאלי, התייצבה בשעת בוקר מוקדמת בקניון G בפארק צמרת, כדי לגזור את הסרט בחנות HOODIES, שנפתחה במקום. הצטרף אליה השותף וסמנכ"ל הקבוצה, אורן ברגיל. אחרי הטקס הרשמי צפו כולם בסרטון הפרסומת בו היא מככבת עם רד בנד, שגם נתן שם הופעה עם להקתו.

בר רפאלי, אורן ברגיל (צילום: שוקה כהן)בר רפאלי, אורן ברגיל (צילום: שוקה כהן)

מתבשמים בשחור-לבן

חברת ש. שסטוביץ' חגגה את השקת מותג הבישום קרל לגרפלד  באירוע שחור-לבן, בבית הספר "שנקר" ברמת-גן. המוזמנים הגיעו, כפי שהתבקשו, לבושים בשחור, או לבן, או שניהם. במהלך ההשקה הוצגה תערוכת עבודות של תלמידי שנקר, שעיצבו בגדים בהשראת לגרפלד. במשיקים: אורנה ויוני שסטוביץ, מבעלי הקבוצה; דני לוזון, סמנכ"ל סחר סופרפרם; יפית גרינברג, טל מן, אורי גוטליב, רוית אסף ועוד.

יוני שסטוביץ, יונתו ווגמן, לאה פרץ, ארונה שסטוביץיוני שסטוביץ, יונתו ווגמן, לאה פרץ, אורנה שסטוביץ

בניחוח צרפתי

במשפחת שסטוביץ חגגו השבוע השקת בושם נוסף: "או טרופיקל", מבית "סיסלי פריס". האירוע התקיים בבית שגריר צרפת בישראל, פטריק מזונאב, ששמח לארח  את המותג הצרפתי ואמר בגאווה 'שרק הצרפתים יודעים להציע לאישה את הטיפוח הטוב בעולם'. הזמרת ריף כהן הופיעה ורגשה בשירתה את הנוכחים, בהם: ניצן לביא מנכ"ל סופר פארם; איציק לוי, מנהל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ; רמי שביט; מיכאל לובושיץ; רמי שביט; שירלי בוגנים.

איציק לוי, שגריר צרפת - פטריק מזונאב, ריף כהן, יוני שסטוביץ, רמי שביט

איציק לוי, שגריר צרפת – פטריק מזונאב, ריף כהן, יוני שסטוביץ, רמי שביט

אמריקה בישראל

עינת פורטוגלי, סמנכ"לית קבוצת פוקס, ודנה טרנר, סמנכ"לית מותג "אמריקן איגל", השיקו את קולקציית אביב קיץ של המותג האמריקני, בחנות שבדיזנגוף סנטר. טרנר ספרה על הקולקציה אשר משלבת את הטרנדים הבולטים בעולם, בתוך אופנת הקז'ואל הנצחית של המותג. במקום לגייס דוגמנים ודוגמניות מקצועיים, גויסו למשימה עובדי הרשת שהוכיחו מקצועיות ראויה לשמה. הקולקציה, בהשראת שנות ה-80 וחוף הים,  צולמה במיאמי.

דנה טרנר, עינת פורטוגלי (צילום: רונית מטיאס)דנה טרנר, עינת פורטוגלי (צילום: רונית מטיאס)

המקניטוש הראשון

במתחם שרונה, נפתחה השבוע חנות של iDigital.  המנכ"לית, איילת צרפתי-רוזן, אמרה כי החנות, שבשיפוצה הושקעו שלושה מיליון שקלים, מפגישה בחלל היסטורי מוצרים עדכניים ועכשוויים. בין המוזמנים, חובבי המותג וחובבי טכנולוגיה: דני רופ, אורי גוטליב, עופר שכטר, תמיר ברלקו מבעלי CAFETERY הסמוכה, שסיפקה את הכיבוד לאירוע. לרגל הפתיחה מוצגת במקום תערוכה של האספן אורי סגל, הכוללת אוסף פריטים נדירים של אפל וביניהם המקינטוש המקורי הראשון; פריטים של סטיב ג'ובס ובחתימתו, חוברת ההפעלה של מחשב האפל הראשון משנת 1976 ועוד. התערוכה תוצג במשך שלושה חודשים.

איילת צרפתי רוזן, ליאון רוזנרג, נדב בורנשטיין, אורי גוטליב (צילום: רפי דלויה)איילת צרפתי רוזן, ליאון רוזנרג, נדב בורנשטיין, אורי גוטליב (צילום: רפי דלויה)

גם לגברים מגיע

כמה עשרות שוחרי ושוחרות סטייל התייצבו בבר התל-אביבי "קוקיז קרים" של אסי נקדאי,  בעלה של הסטייליסטית, ליאת אשור. הסיבה למסיבה, חשיפת  קולקציית קפסולה של נעלי הגברים שעיצבה אשורי לרשת נעלי SCOOP. זוהי הפעם הראשונה שרוני ופרדי אינסאנז, בעלי הרשת, השיקו נעלי גברים. בין החוגגים: הפרזנטורים של המותג, רותם סלע וזוהר ליבה; גיא זוארץ בתסרוקת אפרו ומשקפיים כחולים; אורנה בנאי; אורנה דץ;  הזמר נתן גושן עם סופי טייב; גילת אנקורי, שמיהרה משם להצגה; עופרה רייף; עו"ד מגי הלפרין. היעד העיצובי הבא של אשורי: קולקציית קפסולה לצעירות.

ליאת אשורי, עידו קרוננברג (צילום: אסף לב)ליאת אשורי, עידו קרוננברג (צילום: אסף לב)

אז מה נועלים הקיץ?

עופר גנזי ויהודה אלבז, מבעלי רשת גלי, השיקו השבוע את חנות הקונספט של הרשת בדיזינגוף סנטר. הרחבה שלפני החנות חופתה בשטיח לבן והמקום עוצב כבית קפה. הסטייליסטית, סנדרה רינגלר, הסתובבה בחנות, הציגה את הטרנדים וגילתה מה ננעל בקיץ הקורב.

בטעם מנגו

ירון כרמון, מנכ"ל מנגו ישראל והסמנכ"לית, עינת מושינסקי, נטשו השבוע את המשרדים והתייצבו בחנות המותג בקניון עזריאלי, כדי לחשוף לראשונה את קולקציית אביב קיץ. חלק מהפריטים אמנם יגיעו רק בעוד כשבועיים אך המוזמנים זכו להיחשף ולהירשם לפריטים הייחודיים. כרמון ומושינסקי הסתובבו בין הסטנדים והמדפים ושוחחו עם המוזמנים על מאסטים, טרנדים ומה שביניהם.

ירון כרמון, עינת מושינסקי (צילום: רונית מטיאס)ירון כרמון, עינת מושינסקי (צילום: רונית מטיאס)

סוווטש מתחדשת

בהשקעה של כ-600 אלף שקלים נחנכה בקניון שבעת הכוכבים, החנות המחודשת של שעוני סווטש, המעוצבת בקונספט של דיונות קרח. בין החונכים: אבי מרקוביץ', מנכ"ל קבוצת "רולטיים", יבואנית המותג, ודניאלה רייבנבך, דוברת הקבוצה, שרכשה שעון לבעלה מפיק האירועים, רונן רייבנבך.

אבי מרקוביץ, דניאלה רייבנבך (צילום: רונית מטיאס)אבי מרקוביץ, דניאלה רייבנבך (צילום: רונית מטיאס)

קניוני פתח תקווה

לקניון עופר סירקין בפתח תקווה נערכה השבוע השקה מחודשת. כ-40 מיליון שקלים השקיעו שם בחידושים ושדרוגים, בין היתר: הרחבת השטחים המסחריים, החלפת מעליות, הוספת דרגנועים, החלפת חדרי שירותים והוספת שירותי ילדים ונכים. ואילו בקניון הגדול בפתח תקווה נפתחה חנות מותג של חברת "בובי בראון", בה הושקעו כמיליון שקלים.

מיכל גרוסמן, משה רוזנבלום, רעות בירוןמיכל גרוסמן, משה רוזנבלום, רעות בירון

סמי די בלק

בנוה צדק נפתחה התערוכה "סמי די בלק", של המעצב סמי די (שמי שמעון) בה מוצגים בגדים, תכשיטים, משקפי שמש, תיקים, רהיטים, כלי בית, יצירות אמנות, אופניים וקולקציה חדשה שכולה בשחור – פרי עיצובו. התערוכה תהיה פתוחה במהלך החודש הקרוב. לערב הפתיחה, הגיעו בין היתר: מייקל לואיס; הדוגמנית לשעבר, אנה באומן; מגישת "זה בדוק", סיוון כהןצביקה ליבליך, משנה למנכ״ל קשת;  איש העסקים ואיל הנדל"ן, מארק שימל; איש העסקים, אורן יוניוב; החברות והשכנות, רג'ין גנזי ועו"ד לימור בלדב; האמן הישראלי, בארי פרידלנדר, שעבודותיו הוצגו במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק.

אורנה רייז, רג'ין גנזי, לימור בלדבאורנה רייז, רג'ין גנזי, לימור בלדב

יהלומים לנצח

מאות חברות יהלומים וקניינים מכ-20 מדינות הגיעו השבוע לפתיחת שבוע היהלומים הבינלאומי בבורסת היהלומים ברמת גן. היהלומן היהודי-בלגי, אדי אלזס, הביא עמו את אוסף היהלומים הפרטי שלו, בשווי 50 מיליון דולר, המאוכסן בדרך כלל בכספת בז'נבה. האוסף, הכולל יהלומים טבעיים בשלל צבעים, הוצג עד כה ב-57 מדינות וזו הפעם הראשונה שהגיע גם לישראל. אלזס סיפר למתעניינים שבשנת 1981, כשהנסיך צ'ארלס ודיאנה התחתנו, בית המלוכה מערב הסעודית ביקש לקנות את האוסף כמתנה לחתונה. גם לאחרונה כאשר הנסיך ווליאם וקייט מידלטון נישאו הם ביקשו שוב לרכוש את האוסף. הוא מסרב למכור.

שמואל שניצר, רוברטו קוין, אדי אלזס (צילום: אסף לב)שמואל שניצר, רוברטו קוין, אדי אלזס (צילום: אסף לב)

אירוע בטיב טעם

בכירי קבוצת טיב טעם, חגגו השבוע אירוע כפול, גם השקת סניף קונספט של רשת "דומו אנד דליקטס" בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה וגם הרמת כוסית לפסח. מנכ"ל הקבוצה, עדי כהן, ציין כי בעקבות הצלחת הסניף הראשון בקניון רמת אביב – קונספט חדש המשלב מעדנייה לצד חנות כלי בית ומטבח מעוצבים, הוחלט לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ. הסניף בהרצליה נפתח בהשקעה של 2 מיליון שקלים, הוא משתרע על שטח של כ-400 מ"ר ומעוצב בסגנון אירופאי.

איתי קפלן, משה מזרחי, עדי כהןאיתי קפלן, משה מזרחי, עדי כהן

יומולדת

הפתיעו את איתי פשבר, מבעלי משרד הכרטיסים הנושא את שמו, במסיבת יומולדת, במלון אינדיגו בתל אביב. בין המפתיעים: חנה לסלאו, ציפי שביט,  מוטי גלעדי, נבו קמחי, מיקי גבע, עמירם טובים, קורין אלאל, אמיר פיי גוטמן, יובל (המבולבל) שם טוב, מיכל (הקטנה) ויצמן, ניקי גולדשטיין, אסתי זקהיים וחני נחמיאס, שכתבה שיר לחתן השמחה.

מיכל (הקטנה) ויצמן, יובל (המבולבל) שם טובמיכל (הקטנה) ויצמן, יובל (המבולבל) שם טוב

אטרקטיבי לחג

אור קופרלי, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של מתחם שרונים, השיק לקראת פסח מהלך שיווקי אטרקטיבי, במסגרתו יחולקו ללקוחות המתחם למעלה מ-2 מיליון שקלים. לרגל ההשקה הוא אירח את ג'קי אזולאי ובעלה ישראל, ליאון רוזנברג ואשתו פאולה, וגם את ג'קי מנחם, שיצאו שם למסע שופינג.

ליאון רוזנברג, ג'קי מנחם, אור קופרלי, ג'קי אזולאי, ישראל אזולאי (צילום: רפי דלויה)ליאון רוזנברג, ג'קי מנחם, אור קופרלי, ג'קי אזולאי, ישראל אזולאי (צילום: רפי דלויה)

פתחו את הארנקים

אחרי ההצלחה הגדולה שנרשמה למסיבת יום העצמאות של בית התפוצות, תתקיים מסיבה גם השנה, באווירה ישראלית, בניצוחה של הזמרת, עינת שרוף. כרטיסים במחיר 500 שקל, ניתן לרכוש אצל אירית אדמוני פרלמן 03-7457893 [email protected].

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן