Skip to content

לופטהזה מפעילה עתה 27 טיסות שבועיות מנתב"ג

זאת בעקבות הוספה של 6 טיסות שבועיות לפרנקפורט, מינכן וברלין. הגדלת מספר הטיסות מכוונת למשוך תנועת נוסעים ישראלית ל-235 יעדים ב-78 מדינות, עם שירות משופר של טיסות ארוכות טווח, אליהם טסה החברה מנמלי פרנקפורט ומינכן, בעיקר לצפון אמריקה ובאסיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
רולף קולר מנכ"ל לופטהנזה ישראל
רולף קולר מנכ"ל לופטהנזה ישראל

לופטהנזה הוסיפה מתחילת עונת האביב 6 טיסות בשבוע בקווים מישראל לגרמניה והיא מציעה עתה 27 טיסות שבועיות בין תל אביב לבין פרנקפורט, מינכן וברלין. לרשות נוסעי לופטהנזה מישראל עומד היצע גדול במיוחד של טיסות ל-235 יעדים ב-78 מדינות, המופעלות מנמלי הבית שלה – פרנקפורט ומינכן.

טיסות המשך

טיסות ההמשך מהווים חלק נכבד מאוד בפעילות לופטהנזה בישראל. "הגדלת הקיבולת שלנו ב-30% לאחרונה היא ביטוי למחויבות המתמשכת של לופטהנזה לשוק הישראלי. הקווים לישראל הם בין הקווים החשובים והמבטיחים ביותר של קבוצת לופטהנזה המונה גם את החברות הבנות שלנו סוויס ואוסטריאן", אמר רולף קולר (Rolf Koller), מנכ"ל לופטהנזה בישראל, שהוסיף, כי "הטיסות החדשות שהוספנו בימים האחרונים נהנות מביקושים ערים והן מאפשרות ללקוחותינו בישראל ליהנות ממגוון גדול יותר של אפשרויות טיסה ליעדים ברחבי העולם, בעיקר לצפון אמריקה ובאסיה".

הכוונה של לופטהנזה למשוך ישראלים לטיסות ההמשך שלה מקבלת ביטוי נוסף בסוגי המטוסים. בין ישראל לבין גרמניה היא מפעילה מטוסים צרי גוף עם שירות קצר טווח (Short Haul), ובין פרנקפורט ומינכן לבין יעדיה בעולם, כמו למשל לצפון אמריקה ואסיה, היא מפעילה מטוסים רחבי גוף עם שירות ארוך טווח (Long Haul) משופר. כך שכל השיפורים הטכניים המובאים בהמשך שייכים לתחום טיסות זה.

"שמים פתוחים"

כרסטן שפר סגן נשיא לופטהנזה למכירות ושירותים בדרום אירופה, אפריקה והמזרח התיכון
כרסטן שפר סגן נשיא לופטהנזה למכירות ושירותים בדרום אירופה, אפריקה והמזרח התיכון

הגברת תדירויות הטיסה בקווים מישראל לגרמניה מתאפשרת הודות ליישום הסכם "השמיים הפתוחים" ובמענה לביקושים בשוק הישראלי וכן בקרב נוסעים מגרמניה ומרחבי העולם המגיעים לישראל. הסכם "השמיים הפתוחים" נחתם אשתקד בין ישראל ובין האיחוד האירופי והוא סולל את הדרך, שבתוך כמה שנים, יוסרו כל ההגבלות על הטיסות בין אירופה לבין ישראל.

"הצפי והחזון שלנו ברורים ביותר- אנו נפעל כדי לממש את הסכם "השמיים הפתוחים" כדי להציע ללקוחותינו בישראל וברחבי העולם לפחות 3 טיסות יומיות בקו בין תל אביב ופרנקפורט, כבר במהלך 2015", ציין בסיפוק כרסטן שפר (Carsten Schaeffer), סגן נשיא לופטהנזה למכירות ושירותים בדרום אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, בעת מפגש עם עיתונאים בתל אביב, לקראת חג הפסח הקרוב. "אנו מתכוונים להגביר גם את תדירויות הטיסות בין תל אביב ומינכן בשנים הקרובות. הפופולאריות הגוברת של מינכן וסביבתה בשוק הישראלי מלמדת אותנו שיש מקום להרחבת מספר הטיסות בקו זה", הוסיף שפר.

לופטהנזה, אשר החלה לפעול בקו לישראל ב-1968, עם 2 טיסות בשבוע, מפעילה כיום 17 טיסות שבועיות מתל אביב לפרנקפורט, 8 טיסות מתל אביב למינכן ו-2 טיסות בשבוע מנתב"ג לנמל התעופה טגל שבברלין.

6 מטוסים חדשים ישפרו מערך הטיסות לצפון אמריקה ולאסיה

לופטהנזה מחדשת ומתגברת את צי המטוסים שלה בטיסות ליעדים ארוכי טווח. כבר במהלך הקיץ הקרוב יתווספו לצי המטוסים החדיש המתאפיין בחסכון בדלק ובאיכות טיסה משופרת, 6 מטוסים חדשים- 2 מטוסי איירבוסA380 ישולבו בקווים מפרנקפורט לניו יורק (קנדי), סאן פרנסיסקו ובייג'ינג ולופטהנזה תפעיל 12 מטוסים מסוג זה. עד הסתיו יוכנסו לשירות 4 מטוסי בואינג 747-8 חדשים ולופטהנזה תפעיל 14 מטוסים מסוג זה בקוויה הבין-יבשתיים. כך יוכל נוסעי לופטהנזה ליהנות ממגוון החידושים המוצעים על סיפון "מלכת השמיים" גם בטיסה היומית מפרנקפורט לסאו פאולו שבברזיל. במהלך הקיץ יופעל מטוס חדיש זה ב-2 הטיסות היומיות הפועלות בין פרנקפורט ובין לוס אנג'לס.

שירות אישי במחלקת עסקים

בין השיפורים הבולטים המוצעים בלופטהנזה השנה, אפשר להצביע על החידושים במחלקת העסקים. במחלקה זו יושם דגש על נוחיות מירבית הן בטיסות למרחקים קצרים והן בטיסות הבין יבשתיות. בין השאר שירות ההסעדה במחלקת העסקים "מעל לעננים" במהלך הטיסות הבין יבשתיות, יהיה אישי יותר ויאפשר לנוסעים ליהנות מארוחות ברמה ובסגנון המאפיינים מסעדות מובחרות ויוקרתיות. השיפורים ייבחנו במהלך הקיץ וייושמו בכל מערך הטיסות הבין יבשתיות החל ב-2015. במקביל לופטהנזה תרענן ותחדש את מחלקת העסקים שלה במטוסים המופעלים בטיסות ליעדים בין יבשתיים ובמסגרת זו היא תתקין 7,000 מושבים ההופכים למיטות נוחות ב-106 המטוסים שלה הפועלים בקווים הללו.

מחלקת תיירים "פרימיום" והזמנת מטוסים חדשים

"מערך הטיסות שלנו אופטימלי ומאפשר לנו לשרת יותר ויותר נוסעים ולהציע להם מגוון אפשרויות הן באוויר והן על הקרקע. קבוצת לופטהנזה מצויה בעיצומו של תהליך הרחבה ורענון מאין כמוהו המתבטא בצבר הזמנות ל-295 מטוסים חדשים, בשווי של יותר מ-36 מיליארד אירו אשר יסופקו עד 2025. רק לאחרונה הצגנו את מחלקת התיירות המשודרגת 'פרימיום', אשר תותקן בהדרגה כמחלקת ביניים בין מחלקת התיירות לבין מחלקת העסקים. 3,600 מושבים ב-106 המטוסים המשמשים לטיסות בין יבשתיות יהוו את המחלקה החדשה אשר התקנתה תושלם בתוך שנה. מחלקת התיירות פרימיום תאפשר לנו לחזק את מעמדנו בשוק כחברת '5 כוכבים'. המושבים במחלקה החדשה רחבים בעד 3 ס"מ בהשוואה למושבי מחלקת התיירות הסטנדרטית ומאפשרים לנוסעים פרטיות רבה יותר גם הודות למרווח של 10 ס"מ למושב הקרוב. המושבים יכולים להיפתח עד למרחק של 97 ס"מ ובכך מוסיפים יותר מ-50% למרחק המושב במחלקת התיירים הרגילה", הוסיף כרסטן שפר לסיום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן