Skip to content

פתאל מקים עוד מלון עסקים בתל אביב

קבוצת אביב ובעלי קבוצת LR חתמו על הסכם עם רשת מלונות פתאל במסגרתו תקים פתאל מלון עסקים ייחודי במגדל רוטשילד 22
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת אביב ובעלי קבוצת LR חתמו על הסכם עם רשת מלונות פתאל להקמת מלון עסקים במגדל רוטשילד 22 בתל אביב. במסגרת ההסכם תשכור פתאל שטח של כ-6,500 מ"ר בקומות 2 עד 10 ותקים מלון עסקים ייחודי אשר יציע כ-155 חדרים. תב"ע הבניין מאושרת גם למלונאות, מתוך מחשבה מקדימה של היזמים ברכישת הקרקע ליצור שילוב ייחודי בין משרדים למלונאות בתחום העסקים.

רוטשילד 22. לדברי פתאל, בתל אביב במיוחד ישנו ביקוש גבוה למלונות עסקיים
רוטשילד 22. לדברי פתאל, בתל אביב במיוחד ישנו ביקוש גבוה למלונות עסקיים

את המלון החדש יעצב האדריכל ומעצב הפנים הבינלאומי אנדריאס נוידם (Andreas Neudahm) המתמחה בעיצוב בתי מלון ברחבי העולם. הנהלת המגדל פועלת בימים אלו על מנת להקצות כניסה נפרדת לבית המלון מרחוב נחלת בנימין. לובי המלון צפוי לשכון באטריום המרשים של המגדל.

דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב, אמר כי הוא מברך ושמח על חתימת ההסכם עם רשת פתאל. "מלון העסקים שיוקם בחלקו התחתון של המגדל, יהיה מלון עסקים מהיוקרתיים בישראל. דגש מיוחד ניתן בשילובו במגדל לשם יצירת הרמוניה בין המשרדים והמלון. מדובר במלון העסקים הראשון בשדרות רוטשילד הנמצא במיקום יוקרתי, במרכז ההיסטורי של העיר תל אביב. המלון יציע תמיכה לאנשי עסקים בינלאומיים המעוניינים להתגורר במרכז העסקים והתרבות של תל אביב".

80% מהמגדל כבר הושכרו

לדברי אביב, רשת פתאל נבחרה מתוך מספר מתמודדים אשר ביקשו להקים מלון במגדל. "מקצועיותה הגבוהה של הרשת והידע הנרחב שלה בהקמת מלונות ייחודיים, תרמו להחלטתנו לשלב כוחות עם הרשת להקמת מלון מוביל ויוקרתי ברוטשילד 22 ", אמר אביב והוסיף כי עם חתימת ההסכם עם פתאל, הושכרו כבר כ-80% מהשטחים מהמגדל וכי קיים ביקוש רב לשטחים בו, בעיקר מחברות בתחום שוק ההון וההיי טק.

רועי בן ימי, מנכ"ל משותף קבוצת LR: "מהיכרותי את עולם העסקים הבינלאומי, אנשי עסקים תרים אחר מלונות ברמה גבוהה הנמצאים במיקום אסטרטגי, במטרה להיות קרובים למרכז העניינים. אין לי ספק ששדרות רוטשילד מהוות את לב ליבה של העיר תל אביב והן מציעות קירבה למרכז העסקים בעיר לצד עולם התרבות והפנאי.

דוד פתאל ,מנכ״ל ובעלים של רשת מלונות פתאל, אמר בתגובה כי קיים גידול מתמיד בתיירות העסקית הנכנסת לישראל ובתל אביב במיוחד ישנו ביקוש גבוה למלונות עסקיים. "רוטשילד 22 נמצא במיקום אידיאלי הן מבחינת מיקומו במרכז העיר והן מבחינת קרבתו למתחם העסקים והבנקאות הפועלים באזור בו נקים בו את אחד המלונות הייחודיים של תל אביב״, הבטיח.

כיום מנהלת הרשת ארבעה בתי מלון באזור תל אביב – הרודס, לאונרדו בזל, לאונרדו סיטי טאואר ומלון לאונרדו בוטיק ברמת החייל, המונים 820 חדרים. לאחרונה אף חתמה החברה על הסכם להקמת מלון עסקים נוסף בתל אביב, בבית כלל, אליו יצטרף גם המלון במגדל רוטשילד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן