Skip to content

אוטומוטור בחול המועד פסח בגני התערוכה בתל אביב

החוויה המוטורית לכל המשפחה תערך בחוה"מ פסח, 16-19 באפריל 2014. מכוניות יוקרה, ספורט, מופעי רכב, משטרה, לוחמי אש ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוטומוטור 2014 תהיה תערוכה לכל המשפחה. לצד מכוניות העל אשר יוצגו בתערוכה, הדגש השנה בתערוכה יהיה אגדות על גלגלים וחוויה מוטורית: שורה ארוכה של מכוניות ספורטיביות שהן אגדות מוטוריות, תצוגת אופנה ענקית של פרארי ומזראטי שיוצגו כדוגמניות על, יבואני רכב המכבדים את הקהל, אגדות רכב מעוצבות, התרבות המוטורית המפוארת כפי שהתפתחה בישראל ב-26 השנים שחלפו.

דוגמית מהתצוגה (צילום דן בר-דוב)
דוגמית מהתצוגה (צילום דן בר-דוב)

לראשונה בישראל, אגדות מוטוריות של כוחות הביטחון וההצלה: המשטרה תציג את העבר ההווה והעתיד המוטורי שלה, חיל החימוש בצה"ל ישתף את הקהל בחלק מסודותיו, מכבי האש יציג עם לוחמי האש את העבר וההווה המוטורי והטכנולוגי והקהל יזכה להתנסות אישית ולהצצה לרכבים ולחלק מהסודות של כוחות הביטחון.

על כבישי גני התערוכה, במשך כל שעות היום, יתקיימו מופעי ראווה של אלוף אירופה ברכיבת טריאל אופנועים, מכוניות ספורט ייעודיות, מועדוני אופנועים בתהלוכות, תצוגה והתנסות של מכוניות חשמליות היברידיות, סטארטפים ועוד.

חידוש נוסף בתערוכה: כוחות הביטחון יאפשרו לקהל התנסות חוויתית: מכבי האש ילבישו נוער וילדים במדי כבאים, יעלו אותם על סולמות ויכבו איתם אש יזומה. המשטרה תאפשר לקהל התנסות בנסיעה מדומת שכרות, כמו כן תלביש ילדים במדים ותדריך אותם על מכוניות פדאלים במגרש עם תמרורים ומעברי חציה. חיל החימוש יאפשר התנסות בירי לייזר ועוד.

ניידת או מונית - אם שותים לוקחים מונית ( צילום דן בר-דוב )

בנוסף, תוצג כמדי שנה תערוכה מקצועית: מאות מותגים, מותגי קטנועים חדשים חשמליים, טכנולוגיות חדשות, כלי עבודה, מוצרים מקצועיים וציי רכב, ניווט, אבזור, ציוד ורכבי 4X4 ועוד.

כרטיסים לאוטומוטור יהיו במבצעים רבים כמו בלאומי קארד 1 +1 במחיר של 95 שקל. כרטיס משפחתי לשני מבוגרים ושני ילדים יעלה 299 שקל. כמו כן יש מחירים ומבצעים מיוחדים וכרטיסים לוועדים, קבוצות, חבר, בהצדעה, בנקים, קרנות השוטרים ועוד במחיר מירבי של 75 שקל. כרטיסים רגילים במחיר 95 שקלים אפשר לרכוש בקופות גני התערוכה, לאורך כל תקופת התערוכה ובמשרדי הכרטיסים של הדרן. לילדים עד גיל 5 הכניסה חינם.

תצוגת דריפטינג (צילום דן בר-דוב)

שעות פתיחה: 10:00 – 21:00 מיום רביעי 16 באפריל ועד 19 באפריל.

מארגני התערוכה ממליצים:

• להביא מזון ושתייה לתערוכה מהבית.
• להגיע לתערוכה לפני השעה 12 או אחרי השעה 15:00 ובכך להימנע מפקקים.
• להחנות בחניוני גני יהושע, חניוני הדרייב אין וחניוני הדר יוסף (ולא בתוך מתחם גני התערוכה).
• מומלץ להגיע ברכבת מכל רחבי הארץ לתחנת האוניברסיטה הסמוכה לגני התערוכה.

יוקרה (צילום דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן