Skip to content

עומד בציפיות: ריץ-קרלטון הרצליה בתפוסה מלאה

חדשות במלונות: מלון הפאר שנפתח לא מכבר, רושם תפוסה מלאה בחג הפסח הראשון לפעילותו; מלון וולדורף אסטוריה ירושלים נפתח להרצה; רשת מלונות דן השקיעה בשיפוץ במלונות בחיפה, בקיסריה ובהרצליה כשמונה מיליון שקלים ואילו ישרוטל השיקה שירות חדש המאפשר להזמין אונליין באתר בצוותא חופשה במלון וטיסה לאילת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
לקראת הפסח ייפתח גג מלון ריץ קרלטון, שבו בריכה ומתחם שיזוף. בערב נהפך המתחם לבר אלגנטי
לקראת הפסח ייפתח גג מלון ריץ קרלטון, שבו בריכה ומתחם שיזוף. בערב נהפך המתחם לבר אלגנטי

כמה חדשות לקראת חג הפסח והאביב העומדים בפתח: מלון ריץ-קרלטון,הרצליה, שנפתח לפני מספר חודשים, רושם תפוסה מלאה בחג פסח הראשון בו הוא פועל. המלון יציע בחג גם ארוחת ליל סדר כשרה למהדרין במסעדת המלון, הרברט סמואל של השף יונתן רושפלד, לצד פעילויות משפחתיות ברוח החג לאורחי המלון לאורך שהותם.

מרבית אורחי ריץ- קרלטון הרצליה הם מארצות הברית, לחלקם זאת הפעם הראשונה בארץ. חג הפסח חל השנה במקביל לחג הפסחא הנוצרי ולימי החופש בחו"ל, כך שנוצר רצף עם ימי חוה"מ ותקופה אידיאלית לחופשה ארוכה.

במלון נערכים עם שלל פעילויות מיוחדות המתאימות לכל המשפחה כגון: שייט לאורך חופי הרצליה הכוללת את חווית השייט ושיעורי בסיס של לימוד שייט מקצועי. פעילויות נוספות יוצעו במתחם בילוי בפארק השעשועים "אטלנטיס".

בפסח גם ייפתח גג המלון, בו ממוקמת בריכה ומתחם שיזוף. בערב נהפך המתחם לבר אלגנטי.

חדר דה לקס בוולדורף אסטוריה ירושלים. המלון ייפתח במלואו במאי
חדר דה לקס בוולדורף אסטוריה ירושלים. המלון ייפתח במלואו במאי

מלון וולדורף פתוח

אתמול הוכרז על פתיחתו לתקופת הרצה של מלון וודורף אסטוריה ירושלים, שנבנה במשך שבע שנים ובהשקעה המוערכת בכ-150 מיליון דולר. לפי שעה ייפתח רק חלק קטן מ-226 החדרים והסוויטות של המלון ובחג הפסח יעשו בו מספר משפחות סדרים פרטיים. לקראת חודש מאי ייפתח המלון בשלמותו לאירוח

המלון ממוקם ברחוב אגרון, באזור שכונת ממילא, מול חומות העיר העתיקה, ובמרחק הליכה מרוב האתרים התרבותיים, היסטוריים ודתיים בעיר. מבנה המלון הוא מבנה לשימור- מלון פאלאס היוקרתי אשר נבנה בשנת 1929. המלון נבנה מחדש באבנים ירושלמיות ומכיל את השירותים והאמצעים הטכנולוגיים מהמתקדמים בעולם.

את החצר הפנימית של המלון (האטריום), מכסה תקרת זכוכית ייחודית היכולה אף להיפתח, בשילוב חלונות בצורת חצי סהר, המשחזרים את אווירת רחובות ירושלים. במלון גם אולם האירועים הגדול ביותר בירושלים, המיועד לאירועים חברתיים, עיסקיים וממשלתיים וכבר נרשמו הזמנות לחתונות. בתחילת שנת 2015 צפוי להיפתח במלון ספא מפואר הכולל חדר כושר, חדרי טיפולים ובריכה מקורה.

המלון מציע מגוון רחב של חדרים וסוויטות לאנשי עסקים ולתיירות נופש. במלון 226 חדרים (הכוללים 29 סוויטות) בגדלים הנעים מ-37 מ"ר ועד חדרי טרסה של 40 מ"ר עם מרפסת בגודל של 20 מ"ר. עם 29 הסוויטות נמנות גם שתי סוויטות נשיאותיות – סוויטת הפאלאס המשתרעת על 190 מ"ר וממוגנת ירי וסוויטת הנובל, ששטחה 150 מ"ר ו-40 מטר מרפסת.

מחיר לילה במלון על בסיס לינה בלבד הוא החל מ-490 דולר ועד כ-5,000 דולר לסוויטה. במלון מציינים שתעריפי המחירים בחדרים ובסוויטות משתנים על פי העונה ועל פי היצע וביקוש.

מלונות דן משתפצים

רשת מלונות דן סיימה בימים אלה שיפוץ במלונות דן כרמל חיפה, דן קיסריה ודן אכדיה הרצליה בהשקעה של כ-8 מיליון שקלים. במסגרת המהלך, עברה הבריכה החצי אולימפית של דן כרמל חיפה שיפוץ מקיף בעלות של כחמישה מיליון שקלים.

מלון דן כרמל בלילה. הבריכה החצי אולימפית עברה שיפוץ מקיף. (צילום: אורי אקרמן)
מלון דן כרמל בלילה. הבריכה החצי אולימפית עברה שיפוץ מקיף. (צילום: אורי אקרמן)

הבריכה של מלון דן קיסריה עברה גם היא חידוש ושיפוץ מקיף בהשקעה כספית של כשני מיליון שקלים. במסגרת המהלך, הבריכה חולקה לשלושה חלקים: בריכת פעוטות מוצלת, בריכת שכשוך בתוך המים עם כיסאות ובריכה חצי אולימפית 25 מטר אורך.

בנוסף, בימים אלה מסתיים במלון דן אכדיה שיפוץ של 22 חדרי גן במבנה חדרי ה-CHALET הפונה לים. במסגרת השיפוץ, נעשו שינויים מבניים בחדרי הגן, הותקנה בחדרים רצפת פרקט חדשה ומודרנית, הריהוט בחדרים חודש והוכנסו אביזרים חדשים לחדרים. חדרי ה-CHALET מבוקשים ביותר בקרב נופשים מאחר והם מעניקים קירבה לבריכה ולירידה לים, פרטיות יחסית, וגודל יחידה מקסימלי.

מלון וטיסה אונליין בישרוטל

חברת מלונות ישרוטל השיקה שירות חדש המאפשר להזמין אונליין באמצעות אתר האינטרנט של החברה חופשה במלון וטיסה לאילת בעת ובעונה אחת – הזולה יותר מהאפשרות של הזמנת החדר והטיסות לחוד.
את הטיסות יש אפשרות לבחור ע"פ הטיסה הזולה ביותר או לפי שדה התעופה ממנו ממריאים לאילת ובחזרה, כאשר האופציות הן: שדה דב, נתב"ג או חיפה.
בחברה מציינים כי בנוסף לנוחיות, גם מחירי הטיסה הכלולים בחבילה נמוכים מהמחירים הרגילים.

כמו כן, ניתן ליהנות מעת לעת ממבצעים במחירים אטרקטיביים ביותר של חבילות 1+1 והצעות של מלון וטיסות לזוג ל-2 לילות במחיר של 999 שקלים.

דוגמאות לחבילות נופש המוזמנות באתר ישרוטל: אירוח לזוג, של 2 לילות באמצע השבוע, בחדר הפונה לבריכה במלון ישרוטל אגמים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, הכולל טיסות משדה דב לאילת ובחזרה –2751 שקלים;
אירוח לזוג + 2 ילדים, של 2 לילות באמצע השבוע, בחדר משפחה ג'וניור במלון ישרוטל המלך שלמה, על בסיס לינה וארוחת בוקר, הכולל טיסות מנתב"ג ובחזרה – 4.555 שקלים.

.www.isrotel.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן