Skip to content

אופל משיקה שני דגמים ופעילות פייסבוק לחג

בתערוכת המכוניות אוטומוטור הושקו אופל אדם, מיני עירוני ואופל מוקה, ג'יפ עירוני. באי התערוכה מוזמנים להשתתף במשחק בפייסבוק ולזכות בסופ"ש מפנק עם אופל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בביתן המרכזי של אוטומוטור, השיק אסי שמלצר, מנכ"ל קבוצת שלמה, את שני דגמי אופל החדשים בישראל.

אופל אדם הוא רכב עירוני המגיע במגוון צבעים ומצויד במערכת מידע ובידור ייחודית תאפשר אינטגרציה מושלמת של סמארטפון בתוך המכונית. זה הדגם הראשון של אופל בקטגורית הרכב העירוני המתפתחת. הרכב מציע כ-40 וריאציות וצבעי מרכב שונים.

לדברי שמלצר "אופל אדם החדש והאלגנטי, עוצב לתושבים עירוניים אוהבי הסגנון, הזקוקים לרכב שידגיש את הייחודיות שלהם. מומחי רכב עולמיים חוזים בעתיד הקרוב הופעת סגמנט חדש של מכוניות, שקהל המטרה שלהם יהיה לקוחות הלייפסטייל שאינם מוותרים על הנוחות".

אופל אדם (צילום דן בר-דוב)

אופל אדם מצויד ב -6 כריות אויר, 2 קדמיות, 2 צדיות וזוג כריות אויר מסוג "וילון" תריסי בטיחות כמו גם מערכת חיזוק כפולות לחגורות הבטיחות, בנוסף למערכות תקניות כמו ABS ו-ESP.

אופל אדם תצויד בתיבת הילוכים של 5 שלבים ידנית. כל רכב יצויד בטכנולוגיית ecoFLEX ותכלול את מערכת Start/Stop המורידה את צריכת הדלק באופן משמעותי.

מחיר ההשקה לאופל אדם יהיה 98,990 שקלים.

הדגם השני שהושק הבוקר הוא אופל מוקה המצטרף כשחקן חדש בזירת הג'יפים העירונית במתפתחת ותופסת נתח גדל בצי הרכב הישראלי.

לדברי היצרנית מערכת הישיבה בסלון של אופל מוקה עברה את הבחינות הקפדניות על ידי ארגון בריאות הגב של רופאי גרמניה. מושב הנהג, עם ארבעה מצבי כוונון, מקבלים לראשונה הכשר בריאותי. תא המטען במוקה יכול להיות משודרג במתקן אופניים חדשני שקיים בשוק מבית אופל Flex-Fix, שיתאים במדויק לאוהדי סגנון חיים ספורטיבי.

אופל מוקה (צילום דן בר-דוב)

אופל מוקה, משלב פילוסופיה עיצובית יחד עם אמנות תחבורתית ודיוק של היצרן הגרמני, בפלח שוק דינאמי של ג'יפים עירוניים. האופי הספורטיבי של אופל מוקה, מוצא ביטוי במרווח גחון גבוה, מגן תחתי ופנסים גדולים שיוצרים תחושה של מכונית גדולה בהרבה מהמידות האמתיות של המוקה. כמו כן, מציע המוקה, 19 תאי אכסון עם קיבולת של 1,372 ליטרים.

הרכב ישווק עם מנוע 1400 סמ"ק טורבו וגיר אוטומטי 6 הילוכים טיפטרוניק. מחיר הרכב 144,990שקלים.

"האופל מוקה משלב את הכוח של ג'יפ גדול בפורמט מודרני וקומפקטי", אומר אסי שמלצר, מנכ"ל באופל ישראל, "האופל מוקה מרחיב משמעותית את קו הרכבים של אופל וממשיכה את האסטרטגיה של הצבת מתחרה מוביל לכל תחום רכב, כמו כן, הבחירה של אופל ישראל בהשקת ג'יפון היא תוצר של הפופולריות הצומחת של פלח שוק הג'יפונים בישראל בשנים האחרונות".

בנוסף למחירי ההשקה שמוצעים לבאי אוטומוטור, אופל ישראל מציעה פעילות "סלפי" שהפרס הוא סופ"ש מפנק. במסגרת התערוכה יוכלו המשתתפים לזכות בלינה מפנקת וחוויה מוטרית ברכב היוקרה, אופל קסקדה, למשך סופשבוע שלם.

על מנת להשתתף בפעילות, מוזמנים המשתתפים להצטלם ("סלפי") עם אחד מרכבי אופל המוצגים בתערוכה: האופל קסקדה, האופל אדם או האופל מוקה, ולספר עם מי היו רוצים לחלוק את סוף השבוע. את התמונה יש להעלות בדף הפייסבוק של אופל ישראל, בקישור לפעילות עצמה. הזוכה בסופ"ש הנחשק יהיה זה שיספר את הסיפור המעניין ביותר עם התמונה המשכנעת ביותר.

בעמדת אופל בתערוכה אפשר לבצע הזמנה ולהבטיח ראשוניות באספקה של כלי הרכב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן