Skip to content

החמאס: הרשות ביצעה גל מעצרים בגדה מתחילת השנה

בדו"ח שמפרסם הבוקר ממשל החמאס בעזה מאשים הארגון את הרשות הפלסטינית במאות מעצרים מתחילת השנה. דובר כוחות הביטחון של הרשות מזהיר הבוקר כי שיתוף הפעולה בין כוחות הביטחון הפלסטיני לישראל נמצא בשפל קשה בעקבות הנחיית נתניהו להקפיא כל מגע עם מוסדות הרשות ואנשיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דו"ח של ממשל החמאס ברצועת עזה, שפורסם היום (חמישי) בעזה, מאשים את הרשות הפלסטינית והנהגת הפת"ח במאסרם של 357 פלסטינים חברי ארגוני החמאס, הג'יהאד האסלאמי ואחרים ברחבי הגדה המערבית בידי שוטרי הרשות, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2014. הדו"ח מאשים את הרשות הפלסטינית ביצירת משבר עמוק ורחב בין החמאס לרשות לצורכי מטרות פוליטיות.

חיילי צה"ל סורקים אחר המחבל (צילום: מען)
חיילי צה"ל סורקים אחר המחבל (צילום: מען)

הדו"ח פורסם על ידי מרכז ההסברה של החמאס ונטען בו כי במהלך החודשים שחלפו נאסרו על ידי הרשות 91 פעילי חמאס והג'יהאד האסלאמי, 194 פעילי ארגונים פוליטיים שונים, 30 פלסטינים מסיבות שונות ועוד 42 סטודנטים שפעלו נגד הרשות. לטענת החמאס 231 מהמאסרים בוצעו בחודש מרץ השנה. עוד נטען כי בנוסף למאסרים זימנו כוחות הביטחון המסכל של הרשות 110 פעילים פוליטיים לתשאול במהלך החודשיים שחלפו.

הבוקר אמר דובר כוחות הביטחון של הרשות, עדנן דמאירי, כי שיתוף הפעולה הטוב שהיה בין  כוחות הביטחון הפלסטיניים והישראלים נמצא בתקופה של שפל. לדבריו, "בגלל החלטת ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו להקפיא כל שיתוף פעולה עם הפלסטינים".

הדובר דחה את דבריו של נתניהו שהאשים את הנהגת הרשות הפלסטינית ביצירת האווירה שגרמה לרציחתו של נצ"מ ברוך מזרחי. "הם (ישראל), מאשימים אותנו בכל דבר אפילו גם באסונות טבע" אמר דמאירי. "השליטה באזור C היא בידי ישראל, כך שלהאשים אותנו בכך זה סוג של גזענות".

 

 




 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן