Skip to content

טיפ בשבילו: שדרג הופעתך לולנטיינ'ס

ולנטיינ'ס הוא הזדמנות מצוינת להוכיח לנו, בנות ישראל, שאתם לא מקרה אבוד כמו שחלקנו חושבות. מכיוון שעדיין חורף, אי אפשר להשתמש בתירוץ שחם ולזרוק על עצמכם סמרטוטים, והגיע הזמן לדפוק הופעה. כמו תמיד, אנחנו פה כדי לעזור מאת מאי סבג יום האהבה הבינלאומי, ולנטיינ'ס, הוא הזדמנות מצוינת לגברברי ישראל להשקיע בהופעה החיצונית וקצת לחשוב מחוץ […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ולנטיינ'ס הוא הזדמנות מצוינת להוכיח לנו, בנות ישראל, שאתם לא מקרה אבוד כמו שחלקנו חושבות. מכיוון שעדיין חורף, אי אפשר להשתמש בתירוץ שחם ולזרוק על עצמכם סמרטוטים, והגיע הזמן לדפוק הופעה. כמו תמיד, אנחנו פה כדי לעזור

מאת מאי סבג

יום האהבה הבינלאומי, ולנטיינ'ס, הוא הזדמנות מצוינת לגברברי ישראל להשקיע בהופעה החיצונית וקצת לחשוב מחוץ לקופסא הישראלית הטיפוסית. בין אם יש או אין לכם בת (או בן) זוג, זאת הזדמנות מצוינת להוכיח לנו, בנות ישראל, שאתם לא מקרה אבוד כמו שחלקנו חושבות. מכיוון שעדיין חורף, אי אפשר להשתמש בתירוץ שחם ולזרוק על עצמכם סמרטוטים, והגיע הזמן לדפוק הופעה עם שכבות ארוכות ואלגנטיות. ריכזנו עבורכם מספר טיפים קלים לתפעול, שיסדרו אתכם לדייט המיוחל.

המראה הקשוח

אם בא לך להראות לאשה (או לאיש) שלך שאתה גבר רציני ואתה אוהב סגנון לבוש מחוספס וקשוח משהו, אין ספק שהמראה הזה יעשה את העבודה.

המראה הקשוח
 המראה הקשוח – לפרטים באתר פוליבור הקליקו על התמונה
  • למעלה – לדייט, תמיד נחמד ללבוש חולצה מכופתרת ואפשר גם להוסיף מעל סוודר ולדאוג שצווארון החולצה יבצבץ ממנו. הסגנון הזה מאד מחמיא לרוב הגברים וגם משדר אלגנטיות מעודנת. אם חולצה מכופתרת זה ממש לא אתה, אז גם חולצה ארוכה ויפה מכותנה יכולה ללכת. מעל ניתן ללבוש בלייזר או עליונית יפה עם סגירת כפתורים קדמית.
  • למטה – הג'ינס הנכון יכול להקפיץ את המראה ולהראות שהשקעת בלבוש. לערב, מומלץ ללבוש ג'ינס כהה במצב טוב. ככל שהג'ינס יהיה יותר צר ומותאם למידתך ככה יותר טוב, כי ג'ינסים שנראים כמו שק או רופפים מדי יכולים לשדר מראה זרוק, ומי שגזרת סקיני נראית טוב עליו שילך על זה. מגפיים שחורים הולכים מעולה עם הסגנון הזה ומשדרגים מאד את ההופעה.
  • בתוספות – צעיף חורפי ורך נראה טוב על כל אחד, מעדן את ההופעה, ומראה שחשבת קצת מעבר למובן מאליו. מי שרוצה יכול להוסיף שעון שישתלב עם הצבעוניות של הבגדים, רק אל תסתכל עליו יותר מדי בזמן הדייט אלא אם כן אתם ממהרים יחד לאנשהו, אתה הרי לא רוצה לשדר לצד השני שאתה מת להתחפף, נכון?

המראה המעודן

אם אתה גבר מהטיפוס שלא חושש לשדר רוך ונעימות וחובב סגנון אלגנטי אך נונשלנטי, המראה המעודן יתאים לך כמו כפפה.

המראה המעודן והאלגנטי
המראה המעודן – לפרטים באתר פוליבור הקליקו על התמונה
  • למעלה – מראה קליל ופשוט בצבעים רכים מושג על ידי לבישת סוודר בצבע מעניין (כמו זה שבתמונה למעלה). ניתן לשלב אותו עם חולצה מכופתרת בצבע לבן או שמנת מתחת או פשוט להוסיף מעל מעיל חורפי ויפה בצבע קלאסי כמו שחור, בז' או חום.
  • למטה – עזוב את המחויט, שכח מהג'ינס, לך על קורדרוי! גם חם, גם מעניין, גם יפה.
  • בתוספות – ניתן לשלב כובע חום ומחמם עם צעיף משובץ, שעון ונעלי זמש חומות עם שרוכים.

ולסיום, הרי לא נקפח את בנות המין היפה ביום האהבה, נכון? רוצה להפתיע את בת זוגך במתנה מיוחדת לוולנטיינ'ס ולא בטוח במה? אז כדי לא להסתפק בשוקולדים או בפרחים המסורתיים (למרות שגם הם יתקבלו בשמחה), בחרנו עבורך מספר הצעות למתנות שכמעט כל בחורה תשמח לקבל, בשלל רמות מחיר.

הצעות למתנה משמחת לכבוד ולנטיינ'ס
הצעות למתנה משמחת לכבוד ולנטיינ'ס: תיק clutch של לוצ'י - 100 שקל, שמלת כוכבים של זארה - 379 שקל, נעלי בובה של פריטי באלרינס - 990 שקל, צמיד כסף של פנדורה - 390-1790 שקל, שמלה אדומה של גולף - 299.90 שקל, מגפונים של אלמביקה - 1399 שקל, שרשרת פרחים של מדאו - 299 שקל, חצאית תחרה של אליאן סטולרו - 2900 שקל (צילומים: יח"צ, ניר יפה, דנה קרן, שי נייבורג)


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן