Skip to content

אום אל-פאחם: דלת מסגד הוצתה ורוססה כתובת נאצה

אימאם המסגד גילה את המעשה כשהגיע לפנות בוקר למסגד. "צו תפיסה ערבים החוצה" כתבו הטרוריסטים. מצלמות האבטחה תיעדו שלושה רעולי פנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוב הצתה וכתובת נאצה: דלת מסגד הוצתה וכתובות נאצה רוססו הלילה (שישי) על קיר מסגד "ערק אל-שבאב" באום-אל-פאחם שבמשולש. "צו תפיסה ערבים החוצה", נכתב על הקיר, רמז לצו תפיסה של מבנה ישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר על ידי צה"ל. משטרת אום-אל-פאחם פתחה בחקירה אך טרם נעצר איש. מאות אנשים זועמים מתושבי העיר הגיעו למסגד וקראו קריאות לנקמה.

כתובת נאצה על קיר המסגד (צילום (באדיבות כול ערב)
כתובת נאצה על קיר המסגד (צילום באדיבות כול ערב)
דלת המסגד הוצתה ונשרפה (צילום כול עראב)
דלת המסגד הוצתה ונשרפה (צילום באדיבות כול עראב)

אימאם המסגד, ג'מיל מחאג'נה, סיפר לעיתון "כול אל ערעב": "הגענו היום למסגד בשעה 4:30 לפנות בוקר והבחנו בשריפה בכניסה למסגד. ישר כיבינו אותה, מזל שהאש לא התפשטה בכל המקום".

המסגד שנפגע
המסגד שנפגע

לפי הדיווח נקלטו המציתים במצלמות האבטחה, שתיעדו שלושה רעולי פנים יורדים ממכונית.

בתחילת החודש נוקבו צמיגיהן של ארבעים מכוניות בג'יש (גוש חלב) בגליל העליון ועל קיר סמוך רוססה כתובת "רק גויים מפנים מארצנו". המעשה בוצע יממה לאחר התנגשויות המשטרה וצה"ל עם מתנחלים ביצהר, בעת הריסתם של חמישה מבנים לא חוקיים בהתנחלות.

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', שביקר בשבת לאחר מכן ביישוב ג'יש, אמר כי בידי המשטרה קצות חוט, המבצעים של פעולות התג המחיר יילכדו וכי המשטרה תמצה עמם את הדין. בינתיים לא נעצר איש.

[related-posts] 

1 Comment

  1. ניר
    20 באפריל 2014 @ 2:04

    מי שעושה את המעשים הללו טיפש הוא ואני לא מבין איזו תועלת יש במעשיו רק אני מקווה שאין שם אחד "שמפניה" שדוחף את המטורפים והיו מקרים מעולם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן