Skip to content

טורקיה ניצבת בראש טבלת התנועה ליעדים בחו"ל

לאחר חופשת הפסח מתברר, כי באפריל טסו לטורקיה 107,464 נוסעים יוצאים ונכנסים. על פי הנתונים והתחזיות יעברו בחודש אפריל בנתב"ג 1.3 מיליון נוסעים ביותר מ-8,200 המראות ונחיתות של מטוסים. גידול של כ-30% בתנועת הנוסעים והמטוסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוזרים לטורקיה – בחודש אפריל, לאחר חופשת הפסח, התייצבה טורקיה בראש טבלת התנועה ליעדים בחו"ל עם 107,464 נוסעים יוצאים ונכנסים, מהם 73,595 נוסעים יוצאים ונכנסים לאיסטנבול. תנועת הנוסעים לאנטליה בלבד הסתכמה ביותר מ-33,812 נוסעים יוצאים ונכנסים. את המקום השני בטבלת התנועה ליעדים תפסה ארה"ב עם 82,538 נוסעים, ואחריה איטליה עם 68,007 נוסעים, גרמניה עם 67,587 נוסעים וצרפת עם 65,590 נוסעים (בכולם נוסעים יוצאים ונכנסים).

עד סוף החודש יעברו בנתב"ג 1.3 מיליון נוסעים נכנסים ויוצאים. צילום: רש"ת
עד סוף החודש יעברו בנתב"ג 1.3 מיליון נוסעים נכנסים ויוצאים. צילום: רש"ת

מנתונים שהתקבלו לאחר הפסח התברר גם, כי אל על הטיסה עד כה באפריל 274,371 נוסעים, אחריה התייצבו טורקיש איירליינס עם 51,627 נוסעים, ארקיע עם 32,515 נוסעים, וחברת הלואו קוסט איזי ג'ט עם 23,157 נוסעים.

30% גידול

על פי נתונים אלה, כאשר תנועת הנוסעים המוגברת תמשך עד לסוף חודש אפריל עם שובם של הנופשים מחו"ל והתחזיות של רשות שדות התעופה (רש"ת) אמור חודש אפריל להסתיים עם יותר מ-1.3 מיליון נוסעים בנתב"ג ויותר מ-8,200 המראות ונחיתות של מטוסים. נתון שיהווה גידול של כ-30% בתנועת הנוסעים והמטוסים.

צוותים מתוגברים

מנכ"ל רש"ת יעקב גנות מציין כי "במשך ימי חג הפסח העמידה רש"ת לרשות הנוסעים צוותים מתוגברים בנתב"ג , בשדות התעופה הפנים ארציים ובמעברי הגבול. בעקבות כך חוו בנתב"ג רמת שירות גבוהה ביותר והם נהנו מהליך בידוק ביטחוני חדש ומהיר. כלל עובדי ומנהלי רש"ת עשו לילות כימים במשך הפסח כדי שהנוסעים ייהנה מחופשה נעימה ומחוויית הטיסה".

מימוש שמים פתוחים

מנהל נתב"ג שמואל זכאי ציין, כי : "נתב"ג הינו אחד מחמשת נמלי התעופה המובילים בשיעור הגידול בתנועת הנוסעים באירופה, תופעה המשוייכת למימוש הסכם השמיים הפתוחים, הסכם המהווה בשורה עבור הצרכן הישראלי. בנתב"ג עברנו לשימוש מוגבר בטכנולוגיות לשירות הנוסעים אשר שיפרו את חווית הטיסה כבמתקדמים בנמלי התעופה בעולם וכחלק מהמהפכה שעוברת על נתב"ג . פנינו לעשור הקרוב והרשות נמצאת בעיצומה של מהפכה לשינויי בתשתיות התעופה האזרחית בישראל. בנתב"ג יפעלו בקרוב מסלולים מחודשים ובזאת יגיע לסיומו פרויקט שדרוג המסלולים שיאפשר בטיחות גבוהה יותר והכפלה של תנועות המטוסים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן