Skip to content

מתיחת פנים לאאוטלנדר של מיצובישי

מאז תחילת שיווק האאוטלנדר בשנה שעברה נמכרו למעלה מ - 4200 רכבים והדגם מוביל את קטגוריית ה-SUV בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל החלה לשווק את מתיחת הפנים ל-אאוטלנדר החדש, הרכב המוביל את כיום את קטגורית ה- SUV בישראל. עד היום, ולאחר מעט יותר משנה מיום שיווקו, נמכרו למעלה מ 4200 רכבים. הגרסה החדשה של ה- אאוטלנדר מציגה שדרוג בעיצוב החיצוני של הרכב תוך שמירה על קונספט העיצוב הנוכחי.

הדגמים המרכזיים של מתיחת הפנים, ה-Elite וה-limited, יגיעו לישראל בתחילת מאי ויכללו רענון עיצובי נרחב ותוספת מערכת מולטימדיה כסטנדרד לדגמי האוטומט

האאוטלנדר החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

העדכון של האאוטלנדר כולל בין היתר שדרוג בעיצוב פנסי הערפל, שינויי בעיצוב הגריל הקדמי ומסילות הגג, עיצוב חדש למגלש האחורי/קדמי, ושינוי עיצובי למושבים.

פירוט שינויי העיצוב בדגמים השונים:

• דגם ה- Instyle, במחיר של 169,900 שקלים כולל גריל כרום קדמי, פנסי ערפל קדמיים, מסילות גג כסופות ומושבי בד עם תפרים.

• דגם ה- Supreme ה4X4 במחיר של 189,900 שקלים כוללים את כל השינויים בדגם ה Instyle ובנוסף גם שינוי עיצובי במגלש האחורי/קדמי.

• דגמי ה 4X4Elite וה- Limitedבמחירים של 204 -224 אלף שקלים יגיעו לישראל בתחילת מאי ויכללו את כל שינוי דגם ה Supreme ובנוסף שינוי עיצוב בפנסים האחוריים, שינויים בג'אנטים ובקשת הגלגל.

כל הדגמים כוללים גם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע צבעוני 7 אינץ', מערכת ניווט – I Go, דיבורית בלוטוס ומצלמת נסיעה לאחור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן