Skip to content

שייקספיר בגובה 37 אלף רגל

חברת התעופה איזי ג'ט חגגה אתמול את יום הולדתו ה-450 של שייקספיר במופע שובר שיא גינס של מחזות המחזאי בטיסה מנמל התעופה גאטוויק בלונדון לוורונה באיטליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת התעופה איזי ג'ט חגגה אתמול את יום הולדתו ה-450 של המחזאי הנודע ויליאם שייקספיר, החל ב-23 באפריל, בביצוע שובר שיא גינס של כל יצירותיו בזמן טיסה לאיטליה.

מטוס איזי ג'ט שבו הוצגו מחזותיו בזמן טיסה מלונדון לאיטליה. צילום: איזי ג'ט
מטוס איזי ג'ט שבו הוצגו מחזותיו בזמן טיסה מלונדון לאיטליה. צילום: איזי ג'ט

גרסאות מקוצרות

להקת שייקספיר המצומצמת (The Reduced Shakespeare Company), שהיא להקת התיאטרון המתמחה בהעלאת גרסאות מקוצרות ומשעשעות של מיטב הקלאסיקות, ביצעה אתמול גרסה מקוצרת של כל יצירות המחזאי הנודע בזמן טיסה מנמל התעופה גאטוויק בלונדון לוורונה באיטליה. במשך הטיסה, שנמשכה כשעה ובגובה של 37 אלף רגל העלתה הלהקה את יצירות המחזאי, מקווה בכך לשבור שיא גינס עולמי בהעלאת הצגת תיאטרון בשחקים.

המופע היה חלק ממסע רחב היקף של איזי ג'ט להפוך את 23 באפריל ליום וויליאם שייקספיר הלאומי.

עיצוב מיוחד

המטוס עוצב במיוחד לקראת האירוע, לרבות ציור דיוקנו של המחזאי הנודע על גוף המטוס. שלושה שחקנים מקרב חברי הלהקה העלו את המופע בחלקו הקדמי של תא הנוסעים. לאחר שהם ביצעו חזרות לקראת המופע ייחודי זה במרכז ההדרכה של איזי ג'ט בלוטון.

שבירת שיא גינס

פול מור, מנהל תחום התקשורת באיזי ג'ט: "וויליאם שייקספיר הוא היוצר הנודע ביותר של בריטניה ואיזי ג'ט שמחה לתמוך ביוזמה להפוך את ה-23 באפריל ליומו הלאומי. על מנת לציין את יום הולדתו ה-450, The Reduced Shakespeare Company ביצעו את כול מחזותיו לראשונה בטיסה לוורונה. אנו מקווים לשבור שיא גינס עולמי חדש בביצוע הפקה תיאטרלית בשחקים, כמו גם לספק בידור איכותי לנוסעים שלנו".

לדבריו, "המסע שלנו להפוך את ה-23 באפריל ליום שייקספיר הלאומי נמשך במשך חודש אפריל וכלל פרסום על גבי המושבים במאות מטיסותינו, הופעות חינם בנמלי תעופה וכתבות במגזין החברה, הנקרא על ידי חמישה מיליוני נוסעים מדי חודש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן