Skip to content

המשטרה המליצה להעמיד לדין פלילי את בנו של עובדיה יוסף

בימים אלה סיימה המשטרה את החקירה. ראש אגף החקירות ומודיעין סבור כי נאספו ראיות מספקות להגשת כתב אישום בגין עבירות סחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים. הרב משמש כרבה של העיר חולון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היחידה הארצית לחקירות הונאה להב 433 במשטרת ישראל  המליצה היום (ראשון) להעמיד לדין את הרב אברהם יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, בחשד לביצוע עבירות סחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים. יוסף מכהן כרב העיר חולון משנת 1998, והיה גם הממונה על הכשרות בעיריית אור יהודה בין השנים 2011-2008.

חשד לסחיטה באיומים והפרת אמונים - הרב אברהם יוסף (עיבוד גרפי: כיכר השבת)
חשד בסחיטה באיומים והפרת אמונים. הרב אברהם יוסף (עיבוד גרפי: כיכר השבת)

על פי החשד, במסגרת תפקידו כרב העיר חולון ואף בעת שכיהן כממונה על הכשרות בעיריית אור יהודה, הנהיג הרב אברהם יוסף מדיניות פסולה בתחום תעודות ההכשר. על פי מדיניות זו אולצו בעלי עסקים החפצים בתעודות הכשר מסוג "מהדרין" לרכוש מוצרי בשר ומזון בפיקוחה של כשרות בד"צ "בית יוסף" – הן באמצעות איום שלילת זכאות לתעודת הכשר מהדרין והן באמצעות אי העמדת חלופות ראויות. זאת, בניגוד להנחיות ממשרד מבקר המדינה.

החקירה החלה בשנת 2012 בעקבות חומרים שהועברו ליועץ המשפטי לממשלה  ממשרד מבקר המדינה ולאחר בחינתם בפרקליטות המדינה. במהלך החקירה נגבו הודעות רבות, נחקרו באזהרה מעורבים שונים ונתפסו מסמכים רלוונטיים. לאחרונה הועבר התיק לפרקליטות מחוז תל אביב, אשר ליוותה את התיק עד לקבלת ההחלטה. ראש אגף החקירות ומודיעין קיבל את עמדת היחידה החוקרת, כי התגבשה תשתית ראייתית נגד החשוד לביצוען של עבירות סחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים ולפיכך תגיש הפרקליטות כתב אישום נגד יוסף  בימים הקרובים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן