Skip to content

החל ממחר לא יחולק דואר באזור ת"א והמרכז

ועד עובדי הדואר החליט בצעדים ארגוניים, במחאה על התנהלות ההנהלה. שמעון פרג'ון יו"ר ועד עובדי הדואר: "להנהלה אין תוכנית להצלת החברה, ומי שנדרש כעת לשלם על מחדליה הם העובדים הפשוטים". ההנהלה: אין מנוס מנקיטת פעולות חירום כדי להציל את דואר ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל ממחר לא יחולק דואר באזור ת"א והמרכז, כך הוחלט הבוקר בישיבה מיוחדת שקיים ועד עובדי דואר ישראל. העובדים שיפתחו מחר בשורה של צעדים ארגוניים בגיבוי ההסתדרות, מוחים על התנהלותה הפוגענית והחד-צדדית של הנהלת החברה.

פיטורים וקיצוץ בשעות נוספות

לדברי הוועד וההסתדרות, במקביל להחלטת ההנהלה לפטר עשרות עובדים, בעיצומו של תהליך מו"מ על הרפורמה בחברת הדואר, הורה לפני החג מנכ"ל החברה גם על הקיצוץ בשעות נוספות. הנחייה זו יצרה עומסי עבודה כבדים בסניפי הדואר, תוך פגיעה משמעותית בתנאי עבודתם ובשכרם של העובדים.

שמעון פרג'ון, יו"ר ועד עובדי דואר ישראל, אמר היום כי: "מאחר ולהנהלה אין שום תוכנית להצלת החברה, מי שנדרש כעת לשלם על המחדלים של ההנהלה הם העובדים הפשוטים. מצער לראות כי גם בתקופה כה קשה, כאשר ההנהלה צריכה לקחת אחריות על מעשיה, היא עדיין מנסה להציל את עורה גם במחיר של ריסוק החברה. לא נאפשר לזה לקרות מאחר והמאבק שלנו הוא לא רק על גורלם של אלפי עובדים ובני משפחותיהם אלא על דמותה ועתידה של חברת דואר ישראל".

ועד עובדי הדואר צפוי לקיים מחר פגישה נוספת, בה יוחלט על הצעדים הבאים במסגרת הרחבת העיצומים.

ההנהלה טוענת, כי אין מנוס מנקיטת פעולות חירום כדי להציל את דואר ישראל ואלפי עובדיה מפשיטת רגל.

תוכנית החירום של הנהלת דואר ישראל

ההנהלה טוענת, כי אין מנוס מנקיטת פעולות חירום כדי להציל את דואר ישראל ואלפי עובדיה מפשיטת רגל. לדבריה, התוכנית עשויה לחסוך 53 מיליון שקל בשנה והיא כוללת שלושה צעדים עיקריים:

• פיטורי 130 עובדים
• ביטול ריקון תיבות דואר בבקרים
• קיצוץ של 50% בשעות נוספות

תוכנית זו היא המשך לצעדים נוספים שההנהלה נקטה שעשויים לדבריה לחסוך כ-60 מיליון שקל. צעדים אלה כוללים:

• עצירה מוחלטת של גיוסי כוח אדם חדש לחברה.
• קיצוץ בתקציב ההוצאות השותפות.
• קיצוץ בתקציב ההשקעות של חברת הדואר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן