Skip to content

חוגגים עצמאות – חדש על המדף

מה מציעות חברות המזון לכבוד חג הפיקניקים, הטיולים ומסיבות הברביקיו? חדש על המדף לקראת יום העצמאות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חטיפי קבנוס בשרשרת

חברת "עוף טוב" משיקה את הנשנוש המושלם שפותח את חגיגת הבשרים: חטיפי קבנוס בשרשרת – מופחת שומן רווי. החטיפים עשויים מבשר משובח, מופחתי שומן רווי, ללא תוספת מונסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס, ללא תוספת פוספטים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא גלוטן. הקבנוס משווק באריזה ייחודית, מגשית עם סגירה חוזרת.

מחיר למגשית 130 גרם – 12.90 שקל.

חטיפי קבנוס בשרשרת של חברת "עוף טוב"חטיפי קבנוס בשרשרת של חברת "עוף טוב"

תערובת תבלינים לצלייה על האש

חברת "נווה התבלין", המתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות מיוחדות לתיבול, מציגה לכבוד יום העצמאות תערובת תבלינים מיוחדת לצליית בשרים על האש –  "ברביקיו של נווה". התערובת כוללת: פלפל שחור, גרגירי כוסברה, קימל, מלח גס ושום, ומתאימה למי שאוהב תיבול מעט פיקנטי. ניתן להשתמש בתערובת גם לצלייה בתנור, לתיבול בשר, עוף, תפוחי אדמה, ירקות ועוד.

מחיר למארז במשקל 110 גרם – 10 שקלים.

תערובת תבלינים לצלייה על האש של חברת "נווה תבלין"תערובת תבלינים לצלייה על האש של חברת "נווה תבלין"

כלי הגשה פרחוניים ואביביים

המותג הצרפתי המוביל בייצור כלי זכוכית, Luminarc, משיק את Magda – סדרת כלי הגשה חדשה בה מוטיב המרכזי הינו עיטורי פרחים בצבעים שונים על גבי זכוכית לבנה. יתרונות המותג: צבעוניות ללא מתכות כבדות (הצבעים אורגניים לחלוטין), עמידים במיוחד גם בשימוש במדיח; מגוון רחב של איורי פרחים צבעוניים. קולקציית כלי הגשה Magda  כולל: צלחת למנה עיקרית 27 ס"מ – מחיר: 39.90 שקל, קערת מרק 20 ס"מ – מחיר: 39.90 שקל, צלחת מנה ראשונה / קינוח 19 ס"מ – מחיר: 35.90 שקל, קערת סלט 21 ס"מ – מחיר: 84.90 שקל וקערה רב תכליתית 12  ס"מ – מחיר: 38.90 שקל.

כלי הגשה פרחוניים ואביביים של חברת Luminarcכלי הגשה פרחוניים ואביביים של חברת Luminarc

ביסלי גדול ומתובל

חברת אסם מוסיפה עוד טעמים חזקים ונועזים לסדרת ביסלי EXTREAM – ביסלי גדול יותר ומתובל יותר: ביסלי אקסטרים ברביקיו חמוץ חריף, ביסלי אקסטרים בצל אקסטרא ספייסי ו-ביסלי אקסטרים פיצה אקסטרא צ'יז. הטעמים החדשים יתווספו  לטעם ביסלי אקסטרים גריל מעושן, שנשאר כקבוע על המדף. סדרת ביסלי אקסטרים גדולה יותר, קראנצ'ית יותר, ובטעמים נועזים ומתובלים יותר. המהדורה החדשנית מגיעה באריזות בצבע שחור.

מחיר לחבילת 70 גרם – 4 שקלים.

ביסלי גדול ומתובל של חברת אסםביסלי גדול ומתובל של חברת אסם

פטנט ייחודי לייבוש כלים

חברת "בי4 מרקט" מציעה את Handish – מתקן גמיש לייבוש כלים עם יכולת ספיגת נוזלים של עד פי חמישה ממשקלו. החלטתם לעשות על האש ולשמור על איכות הסביבה תוך שימוש בכלי זכוכית? הבעיה העיקרית בשטיפת הכלים היא היכולת לאחסן אותם לייבוש. Handish הוא מתקן ומשטח לייבוש כלים (בעל פטנט רשום) המאפשר ייבוש נוח ובעיקר מסודר של הכלים, וכולל מצע ייבוש בגדול של 45X40 ס"מ, העשוי מספוג ברמת צפיפות גבוהה מאד ויכולת ספיגת נוזלים של עד פי חמישה ממשקלו. הספוג עטוף בשתי שכבות מיקרופייבר המונעים ריחות לוואי ומסייעים לייבוש מהיר של הכלים.

מחיר למארז: 80 שקל.

פטנט Handish לייבוש כלים של חברת בי4 מרקטפטנט Handish לייבוש כלים של חברת בי4 מרקט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן