Skip to content

חוויות רב-חושיות בירושלים

בשנה הבאה תהנה ירושלים ממתחם בילוי ותרבות חדש: מרכז שרובר יס פלאנט, הממוקם על ציר התיירות שבין שער יפו וטיילת שרובר, יכלול 16 אולמות, שטחי תצוגות, בתי קפה ואזורי מסחר. הוא צפוי להיפתח בקיץ 2015 ויפעל גם בשבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנה הבאה תוכל ירושלים להתגאות במרכז בילוי חדש – מתחם יס פלאנט שמוקם בשיתוף קרן שרובר בהשקעה של כ-150 מיליון שקלים. המתחם ממוקם על ציר התיירות שבין שער יפו וטיילת שרובר.

הדמיה של מתחם יס פלאנט העתידי בירושלים. חוויית קולנוע חדשה
הדמיה של מתחם יס פלאנט העתידי בירושלים. חוויית קולנוע חדשה

בהתאם לתכניות היזמים, במהלך המחצית השנייה של 2015 ייחנך מרכז שרובר לתרבות וקולנוע. מדובר בקומפלקס בשטח כולל של כ-28,500 מ"ר, שישתלב באזור המהווה חלק מציר התיירות והתרבות בירושלים. הוא משתרע משער יפו, דרך בריכת הסולטן, הסינמטק, החאן, מתחם הרכבת החדש ועד אזור המלונאות וטיילת ארמון הנציב הצופה מזרחה אל הנוף המדברי של הרי יהודה וים המלח.

מתחם שרובר יס פלאנט, משתרע על פני שש קומות, יכלול 16 אולמות קולנוע, מתוכם ארבעה אולמות רב תכליתיים למופעים מגוונים, אשר יותאמו גם לשימוש של תיאטרון.

בנוסף, במתחם אולם IMAX המציג את שוברי הקופות הגדולים בטכנולוגית הקרנה וסאונד תלת מימד ואולם DX4 המציג סרטים עם מימד נוסף של חישה לחוויית צפייה עוצמתית. לכך ייתוספו שטחי תצוגות, אמנות ותערוכות מתחלפות, בתי קפה ומסעדות, חנויות ספרים ומוסיקה ושטחי מסחר. המתחם כולל גם כ-400 מקומות חנייה בשלוש קומות, זאת בנוסף לחניון קרוב במתחם התחנה.

מרכז בילוי לירושלמים ולתיירים

מוקי גרידינגר מנכ"ל רשת יס פלאנט מציין כי הקבוצה תציג במתחם החדש את הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר בעולם בכל הקשור לחוויית קולנוע.

המתחם החדש מיועד לתת מענה לתרבות הבידור והפנאי של ירושלמים ואורחים רבים מהארץ ומהעולם הפוקדים את העיר מדי שנה ומעוניינים במרכז בילוי מתקדם נגיש ופתוח בכל ימות השבוע.

עוזי וכסלר, יו"ר קרן שרובר, ציין כי הבחירה ביס פלאנט כשותפה אסטרטגית לפרויקט תואמת את ערכי קרן שרובר, אשר חרתה על דגלה קידום פעילות תרבות. ה"חיבור של יס פלאנט ואהבת הקולנוע משתלבים היטב בחזון של קרן שרובר", אמר.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין כי "היום כבר ברור לכולם שירושלים הפכה למקום החם בתרבות, באומנות, בספורט ובפנאי, ואנו רואים זאת בכל פינה בעיר. מרכז שרובר יס פלנט החדש, עם הטכנולוגיות מהמתקדמות מסוגן בעולם, ייתוסף לרנסנס התרבותי בירושלים ולאינספור מתחמי התרבות שנפתחים בעיר בשנים האחרונות, בהם מתחם התחנה, מתחם הנסן, קרית הספורט עם היכל הפיס-ארנה, בית מזי"א, מתחם מנורה ועוד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן