Skip to content

טרווליסט: משווים גם בין טיסות לואו-קוסט

האתר להשוואת מחירים בתיירות טרווליסט, מאפשר באחרונה לגולשיו לערוך השוואה בין כלל טיסות הזולות שיוצאות מישראל. ההשוואה מתאפשרת במסגרת שיתוף פעולה שנחתם מול חברת טרוול פיוז'ן - מערכת הפצה בינלאומית עבור טיסות Low Cost בעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חברת הטיסות המוזלות קונדור. אפשר להשוות עם חברות הלואו קוסט האחרות
חברת הטיסות המוזלות קונדור. אפשר להשוות עם חברות הלואו קוסט האחרות

אתר השוואת המחירים בתיירות טרווליסט מאפשר מעתה השוואה גם עם חברות התעופה המוזלות. עד היום חברות Low Cost רבות לא הוצגו באתרים ישראלים, מעתה חברות, כגון: EasyJet, jet2, ,Wizz Air ,JetAirFly ו- Condor, מוצגות ומוצעות להזמנה בצורה השוואתית באתר אחד באמצעות שיתוף הפעולה.

לאחר שהלקוח בוחר את טיסת ה- Low Cost הנוחה והזולה ביותר עבורו, הוא מועבר לאתר טרוול פיוז'ן לביצוע ההזמנה ולהשלמת התהליך.

לדברי מנכ"ל האתר, גיא דולב, שיתוף הפעולה הזה עוזר לספק לגולשים תמונה אובייקטיבית ומקיפה של כלל האפשרויות העומדות בפניו מבין מגוון ספקי התיירות בבואם לחפש חופשה בחו"ל. "כך יוכל הגולש לחפש טיסה ספציפית על פי קריטריונים שהוזנו על ידו ולקבל את המחיר הזול והאטרקטיבי ביותר שקיים בשוק ולבצע הזמנת און ליין, באופן מיידי", הוא אומר, "עד כה ההשוואה בין טיסות Low Cost נערכה דרך אתרי חברות התעופה, דבר שהקשה על הלקוחות, כיוון שנעשה באופן מסורבל למדי".

אתר טרווליסט Travelist.co.il מציע לגולשיו לחפש ולבחור עסקה (הן באמצעות אפליקציה מובייל, אתר מותאם או אתר אינטרנט) ולאחר מכן לבחור את הסוכן מולו הוא רוצה לבצע את הרכישה ולסיים את הקנייה. הסוכנים הפועלים בטרווליסט מבודלים לפי דירוג הגולשים ורמת מחיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן