Skip to content

מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל הודיע על סיום תפקידו

מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל בע"מ, רון יריב, הודיע על סיום תפקידו לאחר חמש שנים בקבוצה. יריב, שכיהן בעבר בתפקידים בכירים ברשת הילטון הבינלאומית, מתכוון להמשיך לעסוק בתחום המלונאות בארץ ובחו"ל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון קראון פלזה ים המלח. מרכז ההזמנות של הרשת מציג גידול של 30%. (צילום: יחסי ציבור)
מלון קראון פלזה ים המלח. מרכז ההזמנות של הרשת מציג גידול של 30%. (צילום: יחסי ציבור)

מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל בע"מ, רון יריב, הודיע על סיום תפקידו. יריב התמנה למנכ"ל במאי 2011, אחרי שכיהן כחצי שנה כמ"מ למנכ"ל הרשת, מאז שיעקב סודרי סיים את תפקידו. לדברי יריב, הוא מתכוון להמשיך לעסוק בתחום המלונאות בארץ ובחו"ל.

כאשר נכנס לתפקיד אמר יריב כי "בכוונתנו לצרף עוד מלונות בישראל וגם בעולם, ובמקביל לשדרג את כל מלונות הרשת בישראל'. נראה שרק החלק השני של הכוונה יצא אל הפועל. לפי ההודעה של אפריקה ישראל, בתחילת כהונתו בחברה, שידרג יריב את מלון קראון פלזה סיטי סנטר של הרשת במרכז עזריאלי בת"א לאחר מכן, עם מינויו כמנכ"ל הרשת, הנמצאת בבעלות משותפת של קבוצת אפריקה ישראל וקבוצת נץ, לפני שלוש שנים, פעל לשדרוג כל הפרמטרים ברשת, לרבות המוצר התיירותי והמלונאי ולשיפור משמעותי במבנה הפיננסי של החברה.

רון יריב מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל היוצא
רון יריב מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל היוצא

עוד נמסר מהחברה כי יריב, שקודם לפעילותו במלונות אפריקה ישראל כיהן בתפקידים בכירים ברשת הילטון הבינלאומית הטמיע במלונות הרשת את הסטנדרטים הבינלאומיים שאותם רכש בחו"ל, חיזק את הקשר עם חברת האם של המותג קראון פלזה והולידיי אין – IHG ((Intercontinental Hotel Group וטיפח את ערוצי השיווק של הרשת, כאשר מרכז ההזמנות העצמאי שלה מציג גידול שנתי ניכר של כ- 30% בהכנסות – שנה מול שנה, תוך שהוא מצליח ליעל ולצמצם את הוצאות המלונות והמטה. "יריב מיצב את רשת מלונות קראון פלזה כרשת הבינלאומית המובילה בישראל", אומרים באפריקה ישראל.

שי גרנות, יו"ר דירקטוריון מלונות אפריקה ישראל, הודה ליריב על תרומתו הרבה והמשמעותית לחברה, על המסירות יוצאת הדופן במהלך כהונתו ואיחל לו הצלחה רבה באתגרים הבאים שיבחר ליטול על עצמו בתעשיית התיירות – בארץ או בחו"ל.

יריב הודה לבעלי המניות של החברה על האמון וציין "אני משלים בימים אלה קדנציה מרתקת ומאתגרת מאוד, מביט בסיפוק רב בתוצאות והישגים – המלונאים והעסקיים שהשגנו בתקופה לא פשוטה ומודה לכל אחת ואחד מהעובדים והמנהלים במלונות הרשת ובמטה על העבודה המאומצת והמסירות שהפגינו ללקוחות, לעמיתים לעבודה ולבעלי המניות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן