Skip to content

בחורף תפעיל דלתא בואינג 777-200ER בקו לתל אביב

המטוס יחליף את מטוסי הג'מבו 747-400. במטוס ER777-200 יהיו 37 מושבים במחלקת העסקים BusinessElite ו-254 מושבים במחלקת התיירים Economy, שמתוכם 42 מושבים ברמת תיירים פלוס Economy Confort. מדובר במטוס שהוא גרסה מתקדמת של הדגם הקודם 777-200, היכול לשאת יותר דלק ממנו ולכן טווח טיסתו גדול יותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל מ-26 באוקטובר השנה תפעיל דלתא איירליינס את טיסתה הישירה היומית בקו ת"א לניו יורק במטוס בואינג 777-200ER, במקום מטוס בואינג 747-400. כתוצאה מכך ירד היצע המושבים בכל טיסה מ-376 מושבים ל-291 מושבים.

בואינג 777-200ER של דלתא. מטוס לטווחים ארוכים. צילום: דלתא
בואינג 777-200ER של דלתא. מטוס לטווחים ארוכים. צילום: דלתא

תצורת תא הנוסעים

תצורת תא הנוסעים במטוס בואינג 777-200ER של חברת דלתא מחולקת ל-37 מושבים במחלקת העסקים BusinessElite ול-254 מושבים במחלקת התיירים Economy, שמתוכם 42 מושבים ברמת תיירים פלוס Economy Confort.

במחלקת העסקים מותקנים מושבי מיטה שטוחים וגם במחלקת התיירים מדובר במושבים נוחים מאד, המצויידים במערכות בידור ניתנים לשליטה עם מסכים גדולים בכל מושב.

מטוס לטווחים ארוכים

מטוס 777-200ER הוא אחד מהמטוסים החדשניים והמובילים בצי של דלתא. המטוס הוא גרסה מתקדמת של דגם 777-200, והוא יכול לשאת יותר דלק ממנו ולכן טווח טיסתו גדול יותר. התוספת ER מסמנת את יכולתו לטוס בטווח מורחב – Extended Range. טווחו המרבי של 777-200ERהוא 14,300 ק"מ והוא גם מחזיק בשיא של טיסת חירום עם מנוע אחד – 177 דקות טיסה מעל האוקיינוס השקט.

רווחים

הרווח הנקי של דלתא עבור כל שנת 2013 עמד על 2.7 מליארד דולר, צמיחה של 1.1 מיליארד דולרים בהשוואה ל-2012. יחד עם זאת בתחילת שנת 2014 היו לחברה, לצד הרווחים, חובות עצומים, בסדר גודל של 9.4 מיליארד דולר, שזו ירידה של 7.5 מיליארד דולר מאז שנת 2009. מאז נוקטת החברה בצעדים כדי לקצץ כמיליארד דולר נוספים מהחוב הקיים, על ידי השקעה חוזרת בחברה, תוך יצירת ערך לבעלי המניות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן