Skip to content

השר כץ מתנגד לייקור תשלומי אגרת הרישוי לרכב

השר הודיע על התנגדותו לקראת ההצבעה בממשלה על חוק השידור הציבורי, שלפיו ינוכו 120-220 שקל בשנה מסכומי אגרת הרכב, שיועברו למימון השידור הציבורי. המשמעות - ייקור האגרה ב-50-90 שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
השר ישראל כץ
השר ישראל כץ

שר התחבורה ישראל כץ, הודיע היום למזכיר הממשלה, אביחי מנדלבליט, על התנגדותו הנחרצת לייקר את אגרת הרישוי השנתית לרכב, כדרך למימון הרפורמה ברשות השידור.

במסגרת הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי, נקבע, כי משרד התחבורה ינכה מתוך סכומי אגרת רישיון הרכב סכום של 120-220 מיליון שקל בשנה ויעבירו אל המשדר הציבורי. משמעות הצעת ההחלטה: אגרת הרישוי, העומדת כיום על סכום של 136 שקלים, תתייקר ב-50-90 שקלים לשנה לרכב.

"יד מבטלת ויד לוקחת"

שר התחבורה מסר כי הוא אינו מתנגד לרפורמה ברשות השידור, אולם לא ייתכן כי מצד אחד מבטלים את התשלומים לרשות השידור, ומצד שני מייקרים את אגרת הרכב. "יד אחת מבטלת ויד אחת לוקחת", הוסיף כץ.

השר כץ ציין כי בנסיבות נכונות, היה צריך לבטל במקביל את אגרת הרדיו, שהיא חלק מאגרת רשות השידור. אולם בהצעת החוק, לא רק שלא מבטלים את אגרת הרדיו, אלא מוסיפים בפועל סכום נוסף לאגרה, כדרך למימון הרפורמה ברשות השידור.

הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי, הונחה על סדר יומה של הממשלה וצפויה לעלות להצבעה ביום ראשון הקרוב (4 במאי) בוועדת השרים לענייני חקיקה.

1 Comment

  1. ניר
    1 במאי 2014 @ 21:26

    די נמאס כמה אפשר לחלוב את הציבור באגרות גם כך אגרת הרישוי אינה זולה השר צודק

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן