Skip to content

צעירה נרצחה במגדל העמק. החשד – פיגוע לאומני

גופתה של צעירה נמצאה בסיור שגרתי של המשטרה כשהיא מוטלת ללא רוח חיים במגרש חנייה במגדל העמק. הערכת המשטרה כי מדובר בפשע על רקע לאומני. מוקדם יותר נרצחה אישה בת 30 באשקלון. בן זוגה ואנשים נוספים ששהו בדירה בה נמצאה, נעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופתה של צעירה בשנות ה-20 נמצאה היום (חמישי) בשעות אחר הצהריים במגרש חנייה במגדל העמק. על גופתה נמצאו סימני דקירה בפלג הגוף העליון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותה. במשטרה יש הערכה כי הרצח הוא פיגוע דקירה על רקע לאומני.

דובר מד"א זכי הלר מסר כי "למד"א מרחב גלבוע נמסר על צעירה שנמצאה מוטלת במגרש החנייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו את הצעירה ללא רוח חיים וקבעו את מותה". גופת הצעירה נמצאה על ידי שוטרים מתחנת מגדל העמק שקיימו סיור שגרתי באזור התעשייה רמת גבריאל בעיר. הם הבחינו בגופת הצעירה על האספלט במגרש חנייה ריק. משהבינו כי מדובר ברצח הם הזעיקו למקום את חוקרי המחוז הצפוני ואת צוות הזיהוי הפלילי המחוזי.

במקביל החלו עשרות שוטרים לערוך סריקות נרחבות באזור. מפקד ימ"ר מחוז צפון, נצ"מ משה כהן, אמר כי "נבדקים כל כיווני החקירה". לדבריו: "בשעה 15:10 ניידת סיור של תחנת מגדל העמק, שהייתה בפעילות שגרתית, הבחינה בגופה. מד"א קבעו מוות כשהגיעו. זמן קצר קודם לכן,התקבלה בתחנת עפולה הודעה על היעדרות של צעירה בת 20. ביקשנו תמונה וזיהינו את הנרצחת. התברר שהיא יצאה מביתה בעפולה למגדל העמק, והייתה אמורה להיפגש עם מישהו לראיון עבודה באחד המפעלים. הגופה התגלתה עם סימני אלימות עליה". עוד ציין, כי הצעירה לא מוכרת למשטרה.

מוקדם יותר, בשעות הבוקר, נמצאה אישה כבת 30 ללא רוח חיים בדירה ברחוב זבולון באשקלון. על גופתה נתגלו סימני דקירה. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה. המשטרה בודקת חשד שהיא נרצחה על ידי בן זוגה, בן 35, שנעצר. שני גברים ואישה ששהו בדירה נעצרו אף הם והועברו לחקירה במשטרת אשקלון.

 

1 Comment

  1. מיכאל
    2 במאי 2014 @ 1:16

    הפתרון היחיד הינו עונש מוות לנבלות המרצחים, ואז גם לא תהיה דילמה של שיחרור מחבלים כמו במקרה המזעזע של גלעד שליט, כי אז לא יהיה את מי לשחרר אחרי שאנו נמית אותם בבחינת נפש תחת נפש, ובמקרה שנצטרך לשחרר מחבלים אלו יהיו מקסימום זורקי האבנים וכדומה. זה הפתרון היחיד והצודק וזה מה שירתיע את הזונות המרצחים הערבים, וימנע את הרצח הבא, זו מדינה מטומטמת שלא מגנה על אזרחיה ע"י חקיקת חוק עונש מוות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן