Skip to content

הישג מדהים לרוי ניסני, זינק מהמקום ה-23 וסיים במקום ה-8

הנהג הישראלי של מוקה מוטור ספורט סבל מתקלות מכאניות קשות במרוצים שהתקיימו בהוקנאיים שבגרמניה ולמרות זאת הצליח להתברג בעשירייה הראשונה ולזכות בניקוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג המרוצים הישראלי, רוי ניסני, רשם אחר הצהריים הישג מדהים במרוץ השלישי של סוף השבוע במסגרת אליפות אירופה הרשמית של הפורמולה 3, שהתקיים במסלול שבהוקנאיים בגרמניה. ניסני, שנוהג בקבוצת מוקה מוטור ספורט, סבל מבעיות מכאניות קשות. באימון הרשמי ובמקצה הדרוג ביום שישי נקרע הכבל שאחראי על הוויסות בין הבלמים הקדמיים לאחוריים, וניסני נאלץ לפתוח את המרוץ הראשון בשבת מהמקום ה-21 בגריד.

במהלך המרוץ כבר התקדם למקום ה-14, אלא שאז פגע בו רכב אחר, גרם לו לתקלה ברדיאטור, להתחממות המנוע וניסני נאלץ לפרוש. המהנדסים של מוקה לא הצליחו לתקן את התקלה במלואה ואחרי שעתיים ניסני התייצב עם רכב מוכן חלקית למקצי הדרוג שקבעו את המיקום לשני המרוצים שנערכו היום.

רוי ניסני על המסלול (צילום יח"צ)

כך קרה שלמרוץ הבוקר הוא זינק מהמקום ה-24 וסיים במקום ה-15 ואת מרוץ אחר הצהריים הוא פתח במקום ה-23 וסיים במקום השמיני. התקלות שרדפו את ניסני לא פסחו גם על המרוץ השלישי, דקות לפנ שהתייצב על קו הזינוק גילו המהנדסים תקלה באחת משתי משאבות הדלק של המכונית. התקלה תוקנה באופן פרוביזורי ממש רגע לפני שהצוות עזב את הגריד וניסני בעצם זינק למרוץ כשהוא אינו יודע אם התיקון יחזיק מעמד.

כבר בזינוק ניסני שיפר עמדות ועלה למקום ה-21. בהמשך ביצע עוד מספר עקיפות והתקדם עד למקום ה-15 בהקפה החמישית, במצב הזה חברו של ניסני לקבוצה, פליקס רוזנקוויסט נאלץ לפרוש אחרי מפגש עם פיליפ גיומארס מבריטניה , למסלול נכנס רכב הבטיחות, וכזה עזב ניסני פתח מצוין ושיפר שוב את מיקומו ועלה למקום ה-12.

מכאן ועד לסיום רוי ביצע מספר עקיפות על גוסטבו מנזסס מארה"ב, על ריקרדו אגוסטיני מאיטליה ועל סנדרו זלר משוויץ, בסיומן עבר שמיני את דגל השחמט.

ניסני יוצא מחר לאיטליה, למעבדות של ד"ר ריקרדו צ'קארלי, אחד מאנשי הרפואה הבכירים בעולם שעוסקים בליווי רפואי של נהגי פורמולה 1, לאימון פיסיולוגי. משם ימשיך לפו שבצרפת, שם יתקיימו בסוף השבוע הקרוב המרוצים הבאים במסגרת מרוצי הפורמולה 3.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן