Skip to content

חשד לזיהום בחומוס של מעדני מיקי – החברה אוספת שתי סדרות ייצור מהמדפים

חברת מעדני מיקי גילתה בבדיקות מעבדה חשד לחיידק ליסטריה מונוציטוגנס בשתי סדרות שלה. היא פתחה במבצע איסוף מהמדפים ומבקשת מהציבור שכבר רכש מהסדרות המדוברות, שיחזירן לידיה ויפוצה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת ימי החג הגבירו יצרניות החומוס התעשייתי את מאמציהן להוציא את מותגי החומוס שלה למרכולים ורשתות השיווק. אלא שחברת מעדני מיקי העבירה אתמול הודעה למשרד הבריאות לפיה היא מבקשת מכלל הציבור להימנע מלרכוש שתי סדרות חומוס במשקל 800 גר' מיקי שתאריך השיווק האחרון שבהן הוא 7/5/14, ו- 28/5/14.

מעדני מיקי - חשד לחיידק רק בסדרת חומוס של 800 גר
מעדני מיקי - חשד לחיידק רק בסדרת חומוס של 800 גר


לדברי שולי חן, מנהל השיווק של חברת מיקי, ששוחח עם מגפון, עולה כי בעקבות בדיקות מעבדה שנערכו בסדרות אלו ישנו חשש להמצאות חיידק ליסטריה מונוציטוגנס. חיידק ליסטריה מונוציטוגנס הוא חיידק שעלול לגרום מחלה באוכלוסייה בסיכון גבוה, כגון בעלי מערכת חיסון מוחלשת או לגרום להפלות בנשים הרות. לדבריו מיד עם גילוי החשש פתחה החברה באיסוף של מיכלי החומוס מאותן סדרות, ולמעשה 99 אחוזים ממנו כבר הוחזרו לידי החברה. לדבריו מתוך אחריות ומחוייבות לקהל צרכניה פועלת חברת מעדני מיקי בצורה מיידית לאיסוף ולהסרת המוצר הנ"ל מהמדפים. צרכן שברשותו מוצר מתאריכים אלה מתבקש לא להשתמש במוצר ולפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1700-50-55-40 או למשרדי החברה בטלפון 03-9616283 או באמצעות מייל: [email protected] לצורך החזרת המוצרים וקבלת אחרים תמורתם. כך גם הודיעה החברה למשרד הבריאות. החברה פרסמה היום באתר הבית שלה אזהרה דומה וכך אף בדף הפייסבוק שלה.

חן הוסיף כי "חיידק הליסטריה אינו מסוכן לאנשים בריאים, אולם נשים בהריון ואנשים עם מחלות כרוניות צריכים להישמר ממנו.שאר המוצרים שלנו טובים ותקינים ואנחנו בטוחים כי תיהנו מהם במהלך יום העצמאות ובכל ימות השנה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן