Skip to content

מפונה מדירת עמיגור מנהריה ניסה היום לשים קץ לחייו

תושב נהריה (54) ניסה בשעות הצהרים לשים קץ לחייו. הוא אושפז בבית החולים בעיר ומצבו יציב. פעילי מחאה יגיעו ביום הפינוי, ביום שני הקרוב, וינסו למנוע את הפינוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב נהריה (54) ניסה בשעות הצהרים לשים קץ לחייו. הוא אושפז בבית החולים בעיר ומצבו יציב. פעילי מחאה יגיעו ביום הפינוי,  ביום שני הקרוב, וינסו למנוע את הפינוי

מאת אליק מאור

אימת הפינוי מביתו, על ידי חברת עמיגור, גרמה לתושב נהרייה, דניאל אדרי (54), לנסות היום בשעות הצהריים לשים קץ לחייו על ידי בליעת כדורים ושתיית כלור. אדרי חי עם שני אחיו בדירת אמם, השייכת לחברת עמיגור. לפני כשנתיים נפטרה האם והאחים המשיכו לגור בדירה. הם ניסו לשלם חובות שהצטברו בגין שכר הדירה, אבל נותרו חייבים.

שלושת האחים מוגדרים בלשכת הרווחה בעיר כמקרים קשים, ולפחות אחד מהם הוכרז כחסר-בית. אחד מהאחים, דניאל, חזר מאשפוז בבית חולים באמצע השבוע החולף, לאחר שטופל עקב צלעות שבורות ובעיות אחרות. השלושה הגישו ללשכת ההוצאה לפועל באזור וביקשו לעכב את הליכי הפינוי, אך אתמול נודע להם שבקשתם נדחתה על ידי ראש ההוצאה לפועל. פניותיהם לעמיגור, בבקשה למצוא להם פתרון חלופי, עלו  גם הן בתוהו.

לאחרונה פנו האחים לחבר סיעת ש"ס, איש המועצה הדתית בנהרייה, וניסו להגיע דרכו למשרד השיכון, שבראשו עומד איש ש"ס, השר אריאל אטיאס. גם פנייה זו עלתה בתוהו.

"דניאל היה בדיכאון," מספר אחיו גבי. "הוא הביא בלון גז לדירה ואמר שהוא מעדיף להתפוצץ אם ינסו לפנותו בכוח. הרגעתי אותו והוצאתי את הגז מהחדר. הוא שכב לנוח. אחרי כשעה היה יותר מדי שקט. נכנסתי לחדר וראיתי אותו בהכרה מעורפלת. הזעקתי מייד את מד"א. הוא בלע כדורים ושתה כלור. כשהיה על אלונקה, הבחנתי שבידיו יש גם סכין גילוח. גם כשהיה בהכרה מעורפלת, ניסה עוד לחתוך ורידים".

ד"ר ברהום, מנהל בית החולים בנהרייה, מסר כי בית החולים מנוע מלמסור פרטים והפנה את "מגפון" למשפחת אדרי. ממקור בבית החולים נודע, כי מצבו בינתיים יציב. במשרד השיכון התבקש "מגפון" לקבל את תגובת דובר חברת עמיגור. עד להורדת הידיעה, טרם התקבלה תגובת עמיגור בנושא. פעילי מחאה חברתית ממאהל מחאה נהרייה,  פתחו איוונט (אירוע) בפייסבוק בו קראו לפעילי מחאה להגיע ביום הפינוי, הצפוי להתבצע ביום שני הקרוב, ולנסות למנוע את הפינוי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן