Skip to content

אלשטיין ובן משה הם רשמית בעלי השליטה באי.די.בי

אמש העבירו הנאמנים שהופקדו על פיקוח הסדרי החוב באי.די.בי, עו"ד חגי אולמן ואייל גבאי, את השליטה לידיהם של אלשטיין ובן משה. אולמן: "אם חברה נקלעת לחדלות פירעון, הנושים הם אלו שיבחרו את עתידה". גבאי: "בשורה לבעלי ההון - משלמים חובות או משלמים מחיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אדוארדו אלשטיין
אדוארדו אלשטיין
מוטי בן משה
מוטי בן משה

בתום שנה וחצי של פעילות וויכוחים בהליכי הסדרי החוב, הועברה אתמול השליטה באי.די.בי רשמית לידיהם של אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה. את המפתחות העבירו אליהם שני הנאמנים עו"ד חגי אולמן ואייל גבאי. הדיונים על גמר הקלוזינג נמשכו כמעט עד לרגע העברת השליטה, וכשהם הסתיימו אפשר היה לברך על המוגמר.

"יצרנו היסטוריה ותקדים שלא היה כמותו בישראל", אמר אולמן, שפתח את אירוע העברת השליטה, "ההסדר מוביל לשינוי אקלימי בהסדרי החוב במדינה – אם חברה נקלעת לחדלות פירעון, הנושים הם אלו שיבחרו את עתידה ומי יוביל אותה קדימה".

סיפור התבגרות של שוק ההון

אייל גבאי ציין, כי "הסדר החוב הוא סיפור ההתבגרות של שוק ההון הישראלי. תמיד היו הסדרי חוב, עוד בימי התנ"ך. בהסדר החוב באי.די.בי יש גם בשורה לבעלי ההון שילמדו שמשלמים חובות, או משלמים מחיר".

ערך רב למשקיעים

מוטי בן משה אמר: "אנחנו מסיימים מסע לא פשוט של שנה לרכישת קונצרן המעניין ביותר בשוק הישראלי. אנחנו מוציאים היום את החברה לדרך חדשה של מיצוב החברות הקיימות ובלי נדר נקיים גם פעילויות חדשות שבסופו של דבר, אני תקווה, שיתנו ערך רב למשקיעים בחברה ובסופו של דבר גם לאזרח הישראלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן