Skip to content

מבוכה: טייסים באל על לא הופיעו לטיסות

בעקבות כך עוכבו טיסות ללוטון, מינכן (שבוטלה) בודפשט ובוקרשט ומאות נוסעים נתקעו שעות בנתב"ג. מתברר כי זה זמן מה מתמודדת אל על עם שיבושים בלוחות הזמנים ובהצבת המטוסים, עקב אי זמינות טייסים. הטייסים: "ההנהלה קובעת טיסות חדשות בלי שיש מספיק טייסים פנויים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאות נוסעי אל על מעוכבים כמה שעות בנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג), בגלל שטייסים לא הופיעו ל-4 טיסות מתוכננות ללוטון, מינכן בודפשט ובוקרשט. הנהלת אל על, המכנה את המצב "אי זמינות של אנשי צוות אוויר", פועלת להביא את הנוסעים ליעדם בהקדם האפשרי. בינתיים בוטלה הטיסה למינכן וכל הנוסעים שולחו חזרה לבתיהם. לאחר כמה שעות בוטלו כל 4 הטיסות.

בואינג 737-900ER של אל על. בלי טייסים אין טיסות
בואינג 737-900ER של אל על. בלי טייסים אין טיסות

אי זמינות של טייסים

דוד מימון מנכ"ל אל על. פועל למזער נזקים. צילום סיון פרג'
דוד מימון מנכ"ל אל על. פועל למניעת פגיעה בלקוחות החברה. צילום סיון פרג'

מהנהלת אל על נמסר, כי עקב אי זמינות של אנשי צוות אוויר, חלו היום שיבושים בלוח הטיסות של אל על. בתקופה האחרונה נאלצה אל על להתמודד עם שיבושים בלוחות הזמנים ובהצבת המטוסים, עקב אי זמינות טייסים וחוסר היענות מצדם לפניות החברה לבצע טיסות. מנכ"ל החברה, דוד מימון וההנהלה פועלים למציאת דרכים למימוש התכנית המסחרית של החברה, הפועלת בסביבה תחרותית קשה ולהוציא את הטיסות כסידרן, תוך צמצום הפגיעה בלקוחות. עד היום הצליחה הנהלת אל על למנוע פגיעה בלקוחות החברה ע"י שינויים בהצבת המטוסים. חברת אל על מתנצלת בפני הלקוחות שנפגעו ופועלת להביא את הנוסעים ליעדם בהקדם האפשרי".

יותר מדי טיסות על מעט טייסים

מועד הטייסים נימסר, כי בתקופה האחרונה יש יותר מדי טיסות על מעט טייסים, בעיקר בצי מטוסי 737. קיים מחסור בצוותי האוויר בחברה ולמרות זאת ההנהלה מתכננת טיסות חדשות, בלי שיש מספיק טייסים פנויים ולכן ישנם שיבושים. בתקופה האחרונה אנחנו מתבקשים לבצע טיסות נוספות לא מתוכננות. לא יתכן שנדרש לעבוד בהודעה של יום יומיים לפני הטיסה. ההנהלה חייבת לגייס טייסים לפני שהמצב יורע".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן